Fuck FUCK FOCK FUCK!!!!!!!! Cutting.

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by ACLdestroyer, May 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    God fucking dammit. I just Ate 5 pieces of dominos pizza! God damn my weak willed ass! Cutting blows Goats!!!!!


    About 45% of me wants to go puke that shit out.
     
  2. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    I'll be damned if that shit didnt taste like Jesus Christ's Jizm though.
     
  3. pokpok

    pokpok New Member

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    36,147
    Likes Received:
    0
    :yum: pizza


    i hate it when i have the urge to eat it :mad:
     
  4. TZ

    TZ Banned

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    39,483
    Likes Received:
    1
    Damn dude, whyd you do it? If youre gonna be an undetermined fuck like me, might as well enjoy food all the time :hs:
     
  5. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    I know, I know. Im gonna hit up some cardio tomorrow. Which is rare for me. lol



    P.S. anybody know where I can get some Red Blast And Sesamin for a good price?
     
  6. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    the anafit store?
     
  7. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    cool thanks. they are lucky to have you as a mod.
     
  8. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    lol... use afdiscount and you get a.... discount
     
  9. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca


    that a discount code? or.......
     
  10. JeremyD

    JeremyD New Member

    Joined:
    Oct 3, 2004
    Messages:
    5,488
    Likes Received:
    1
    Only pussies cheat on their diet!!!!





    (I had a cookie last friday during my carb up:mamoru:)
     
  11. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    yeah, discount code
     
  12. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca

    Sweet. Thanks. I'll hit it up.
     
  13. Uglybob69

    Uglybob69 I miss beer.

    Joined:
    Sep 17, 2006
    Messages:
    9,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    I'm not looking forward to getting thin again. As I can see from this thread it taxes your sanity.
     
  14. el es dee

    el es dee ...through a cloud of chalk and the midst of pain.

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    6,534
    Likes Received:
    0
    Location:
    Pittsburgh, PA
    nutraplanet has bulk sesathin 8oz for 19.99 and it comes with a 2ml pump
     
  15. igo4bmx

    igo4bmx WHAT WHAT WHAT THE FU OT Supporter

    Joined:
    Oct 9, 2002
    Messages:
    15,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    Philly, PA
    i'm tempted to do a colon cleanse because i heard it helps remove cravings for sugars and carbs for some reason
     
  16. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    oh yeah... had a large w/parm chicken and mushrooms... mmmmm

    BTW guys Pizza Hut is giving away free pizza today from 3-5pm.
     
    Last edited: May 1, 2007
  17. Idyfohu

    Idyfohu New Member

    Joined:
    Oct 29, 2003
    Messages:
    4,487
    Likes Received:
    0
    Location:
    Utah
    Yah, I know the feeling.

    I feel like jamming a chopstick down my throat after I eat a shitty meal (Red Robin and endless fries with sauce yesterday).

    I regret eating it almost immediately afterwards...god.
     
  18. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    :ugh:
     
  19. el es dee

    el es dee ...through a cloud of chalk and the midst of pain.

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    6,534
    Likes Received:
    0
    Location:
    Pittsburgh, PA
    :rofl:
     
  20. tryfuhl

    tryfuhl New Member

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    75,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    MD/DC Metro
    what's the issue? it does
     
  21. Elfling

    Elfling New Member

    Joined:
    Aug 10, 2004
    Messages:
    36,575
    Likes Received:
    0
    Simmer down and figure out why you ate it. Did you not plan ahead? Were you stuck without food? Was it because everyone else was eating it?
     
  22. Duc-2

    Duc-2 ... hip hop head ...

    Joined:
    Oct 12, 2002
    Messages:
    1,519
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    5 pieces? Dude man...

    Didnt you realize you went over your calorie limit after the first slice?
     
  23. TZ

    TZ Banned

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    39,483
    Likes Received:
    1
    or u could try what synthetic has done & swears by. funneling hot scalding water up his ass with a traffic cone :dunno:
     
  24. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    nobody saw what I did there :wtc:
     
  25. Original

    Original OT Supporter

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    33,807
    Likes Received:
    15
    Location:
    God's Country
    Whenever I eat pizza I can't stop.. the entire day becomes a cheat day :noes: Make that the entire week :o
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page