GUN FS: Glock 17 (WI)

Discussion in 'On Topic' started by Finest, Nov 8, 2009.

  1. Finest

    Finest OG #93

    Joined:
    Mar 16, 2000
    Messages:
    30,731
    Likes Received:
    28
    Location:
    Wisconsin. Seriously.
    Selling because I have too many (expensive) hobbies and want to concentrate on one that'll actually pay me back (photography).

    Glock 17
    Comes with two extra mags
    Holster
    Mag holster
    2 boxes of Blazer

    Used for personal protection while hunting, only shot maybe 4 boxes through it.

    $450/obo. FACE TO FACE preferred. I'm in Milwaukee, WI.
    Cash talks.

    Otherwise, buyer pays FFL + shipping fees.

    [​IMG]
     
    Last edited: Nov 8, 2009
  2. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    FUCK, I don't need this but I WANT it!
     
  3. Arsenal4rs

    Arsenal4rs BEES!!! MUTHERFUCKIN BEES!!!

    Joined:
    Jan 4, 2006
    Messages:
    2,156
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond, VA
    this is actually tempting... Ive been lookin for a Glock.
     
  4. Finest

    Finest OG #93

    Joined:
    Mar 16, 2000
    Messages:
    30,731
    Likes Received:
    28
    Location:
    Wisconsin. Seriously.
    I also have a Savage 64F .22lr rifle up for grabs. I'm done hunting small game this year, I'll pick up something next year before it starts up again. Used for two hunting seasons, put about 10 boxes through it plinking and hunting.

    Savage 64F .22lr rifle
    Comes with hard case
    Two mags
    Bushnell scope
    Sling
    4 boxes of Stinger .22

    $100 for the entire set. Ready to shoot, cheap plinker.

    Pics added:

    [​IMG]
     
    Last edited: Nov 8, 2009
  5. controvert

    controvert OT Supporter

    Joined:
    Feb 5, 2007
    Messages:
    15,508
    Likes Received:
    36
    Location:
    Atlanta
    Damn, I want that 22...too bad I'm far away :hs:
     
  6. Finest

    Finest OG #93

    Joined:
    Mar 16, 2000
    Messages:
    30,731
    Likes Received:
    28
    Location:
    Wisconsin. Seriously.
    Actually, I might be visiting my parents in GA during Thanksgiving. They're about an hour from ATL. (Hoschton)

    If it's not gone by then, I'll let you know. :wavey:
     
  7. Rip The Jacker

    Rip The Jacker New Member

    Joined:
    Jul 24, 2002
    Messages:
    53,993
    Likes Received:
    0
    damn i want another G17 to fuck with :noes:
     
  8. no7fish

    no7fish New Member

    Joined:
    Jan 3, 2006
    Messages:
    822
    Likes Received:
    0
    lol, it's not very often you hear anyone who even KNOWS Hoschton, I used to work in Braselton. :wavey:
     
  9. Rip The Jacker

    Rip The Jacker New Member

    Joined:
    Jul 24, 2002
    Messages:
    53,993
    Likes Received:
    0
    PM me the absolute lowest you'll take and you might have it sold tomorrow :dunno:
     
  10. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    damn if i was in wisconsin i'd buy that .22 in a heartbeat
     
  11. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!

    no, you want a GSG-5


    is the 17 in .40?
     
  12. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!

    wowwwww....
     
  13. Rip The Jacker

    Rip The Jacker New Member

    Joined:
    Jul 24, 2002
    Messages:
    53,993
    Likes Received:
    0
    he's not gonna go as low as I want anyway :o
     
  14. Wobistdu

    Wobistdu Guest

    what does a g17 run new?
     
  15. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    I'm seeing RTFs for $499 in stock.
     
  16. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!

    you're just a fucking tease :squint:
     
  17. Finest

    Finest OG #93

    Joined:
    Mar 16, 2000
    Messages:
    30,731
    Likes Received:
    28
    Location:
    Wisconsin. Seriously.
    You got PM. :mamoru:
     
  18. PromptCritical

    PromptCritical Agent of Entropy

    Joined:
    Oct 11, 2009
    Messages:
    930
    Likes Received:
    0
    Location:
    Corvallis, OR
    :ugh:
     
  19. Wobistdu

    Wobistdu Guest

    i think he meant .308. they make a model in 308
     
  20. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    :ugh: You obviously don't know your asshole from your ear hole as that model was a .410
     
  21. THT

    THT The easy way is always mined

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    12,748
    Likes Received:
    0
    Location:
    The booby hatch
    Keep laughing, brokeback :squint:
     
  22. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!

    :rofl::rofl::rofl:
     
  23. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!

    who the fuck are you?
     
  24. dpixel8

    dpixel8 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2001
    Messages:
    48,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    WI Go Bucky!!!!!!!
    omg, I didn't look on the glock site for specs, and couldn't remember off the top of my head. I must be a fucking idiot :run:
     

Share This Page