MMA Fighters.com

Discussion in 'OT Bar' started by brock3931, Apr 8, 2008.

  1. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    Don't know if anybody has seen this yet. This site is run by the guy that runs Fedor's website and Hughes' website. Looks pretty decent....

    And most of you already know that A) I have a sub and therefore am not in here cause I can't go elsewhere
    B) I rarely post as I enjoy reading and watching.....
     
  2. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    ban for advertising
     
  3. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    Cute, but no. I found a site that the cage crew might enjoy, fagstick. I heard about it along time ago as the owner lives next door to my brother, now that it is up thought I would share.
     
  4. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    Did you just call me a fagstick?
     
  5. REDTAIL

    REDTAIL New Member

    Joined:
    Mar 31, 2008
    Messages:
    1,368
    Likes Received:
    0
    fagstick confirmed.
     
  6. Mannaze

    Mannaze New Member

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    3,027
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Diego,CARIFORNIA
    Third party states that, infact the word fagstick was used to implicate you as being a ruffian or rabblerouser.
     
  7. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    Im upset about it
     
  8. KRUSTYTHECLOWN

    KRUSTYTHECLOWN OT Supporter

    Joined:
    Dec 20, 2003
    Messages:
    1,083
    Likes Received:
    0
    Aren't you? :dunno:
     
  9. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    I need a definition of what Fagstick means to make that determination
     
  10. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM

    :rofl: Wow, you mean that after all the shit talked in here, some word like fagstick hurt your feelings? I am so disappointed....
     
  11. dengar

    dengar seans is a afta marchsollwe in his gir! OT Supporter

    Joined:
    Sep 11, 2004
    Messages:
    11,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    OC NJ
    Urban Dictionary seyz

     
  12. OnionPeel

    OnionPeel New Member

    Joined:
    Jul 23, 2004
    Messages:
    3,057
    Likes Received:
    0
    Location:
    cleveland, oh
    I just checked again and it does appear that he called you a fagstick.
     
  13. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    :wtc::sadwavey:
     
  14. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    Alright, alright...I didn't mean it when I called you a fagstick. Sorry if I hurt your feelings, let's just be friends.
     
  15. Exiled

    Exiled New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    6,154
    Likes Received:
    0
    :rofl:

    :slap:
     
  16. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    :rofl: you are so gonna make me cry to your best friend...(Humungus)
     
  17. damiand

    damiand Proceed

    Joined:
    Aug 15, 2004
    Messages:
    3,827
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver
    What the fuck happened in here, I might of caught the gay clicking this damn thread...































































































    ... Fagsticks. All of you.
     
  18. BoomBoomBoy

    BoomBoomBoy Guest

    faggot!:rolleyes::rofl:
     
  19. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    #!) Do not at any time relate me with that fat ass - no training POS (J/K Himingis, don't get angry)
    #2) Before you promise to fuck me you better at least put up a nice dinner or something....or at least promise to take my fagstick in return, pretty boy.
     
    Last edited: Apr 9, 2008
  20. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM
    I have an idea, get the fuck out of the cage until you can at least post in the main forum, bitch. Oh yeah, that costs money, something your worthless piece of shit doesn't have...faggot ass motherfucker!

    And before this is considered flaming, all I have to say is this....look at the posts this dude has posted.....worthless.
     
  21. BoomBoomBoy

    BoomBoomBoy Guest

    I'm gonna tell on you:wtc:
     
  22. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM

    Well, at least you have a sense of humor....
     
  23. friedrice

    friedrice New Member

    Joined:
    Oct 20, 2006
    Messages:
    1,043
    Likes Received:
    0
    God damn NMexicants always ruinin this forum with homoness...
     
  24. brock3931

    brock3931 OT Supporter

    Joined:
    Jun 16, 2006
    Messages:
    2,630
    Likes Received:
    0
    Location:
    Albuquerque, NM

    WTF......:rofl: I was ready for this shit to die and you had to bump it....homo
     
  25. friedrice

    friedrice New Member

    Joined:
    Oct 20, 2006
    Messages:
    1,043
    Likes Received:
    0
    We smell our own...
     

Share This Page