Ever dream about working out or being jacked?

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by The Grid, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Grid

    The Grid OT Supporter

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    3,978
    Likes Received:
    0
    Had a good dream last night:

    I was at some new gym where every guy in there was fucking jacked and ripped and doing lifts like deads/squats. I was doing pullups, which I haven't done in a while, and was banging out like 20 of them and didn't even feel tired. As I was doing this some mexican dude walked in the back door of the gym, which is where I was doing my pullups, and he walks over to my pile of workout shit (log book, straps, belt, etc) and casually swipes my log book and heads for the exit. I immediately jump off the pull up bar and tackled the fuck out of him into the wall. I hit him so hard we both went through the brick wall and I just started beating the shit out of him. I was reigning down bows and then the gym trainers came out and started cheering me on. Then when I was done they threw him in the dumpster and we all went back to working out.
     
  2. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Fucking Racist!!
     
  3. RalphL

    RalphL Active Member

    Joined:
    Nov 13, 2004
    Messages:
    14,951
    Likes Received:
    1
    Location:
    CT/Philly
    I had a dream I went to the gym and they got rid of the dumbbells past 60lbs :ugh: I yelled at the lady at the front desk and told her I was canceling my membership :rofl:
     
  4. The Grid

    The Grid OT Supporter

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    3,978
    Likes Received:
    0
    My nightmare :noes:
     
  5. Uglybob69

    Uglybob69 I miss beer.

    Joined:
    Sep 17, 2006
    Messages:
    9,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    No but I had a dream my girlfriend was waking me up with a BJ and I woke up and it really wasn't happening :wtc:
     
  6. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    what the fuck...
     
  7. JeremyD

    JeremyD New Member

    Joined:
    Oct 3, 2004
    Messages:
    5,488
    Likes Received:
    1
    I had a dream I was stealing peanut butter from the supermarket. Economy ftl :(
     
  8. Blade

    Blade Time to swolercize

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    14,736
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murfreesboro, TN Rep: ★
    I dreamed I was beating up some dude for not installing a floor in one of my parent's neighbors houses. It was like 11 AM and it looked like it was just about sunrise.

    I woke up screaming from kicking this guys ass :coolugh:
     
  9. KIDRR

    KIDRR Duck dog>* OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2004
    Messages:
    49,756
    Likes Received:
    1,133
    Location:
    North Mexico
    I had a dream I was walking around on my hands like nothing, actually felt better than using my legs
     
  10. Frank Dux

    Frank Dux Guest

    :rofl: Never a dream like that..

    I had a dream earlier this week that I got kicked out of my gym though :mamoru:
     
  11. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    I had a dream that I went to my doctor for a cold. When I was in the room by myself I opened up the cabinet and it was full of american anadrol. I stole them all!!
     
  12. maks

    maks Bah! t(-_-t)

    Joined:
    Dec 29, 2004
    Messages:
    12,317
    Likes Received:
    0
    Location:
    Socal
    Wirelessly posted via wap.offtopic.com (Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) Sprint MP6900SP)

    i had a dream that i was fighting ninjas. Woke up and realized i just kicked the girl in bed with me. she couldn't understand why i kicked her :o
     
  13. -Mordecai-

    -Mordecai- New Member

    Joined:
    Jun 22, 2004
    Messages:
    2,428
    Likes Received:
    0
    Location:
    Boca Raton, FL
    I had a dream i was jacked like Arnold Swarchenegger and i was on-stage at the olympia all fucking pumped up and then I whipped out my dick and came on the judges...i won.
     
  14. Frank Dux

    Frank Dux Guest

    :rofl:
     
  15. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    Why would I dream about being jacked? Nobody dreams about reality, that's why they are called dreams. :hsugh:
     
  16. Toxicity

    Toxicity New Member

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    2,703
    Likes Received:
    0
    Location:
    My av is so small you can't see it!
    Snap
     
  17. erok81

    erok81 All your canyons are belong to me!!

    Joined:
    Jul 2, 2003
    Messages:
    4,390
    Likes Received:
    0
    Location:
    Salt Lake City
    I have dreams where I can run on all fours. It's happened so many times I swear I could run faster on all fours than two legs. :o

    :rofl:
     
  18. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    I had a dream last night that I was driving around town in a ballin ass phantom, then bill riccios van pulled up behind me and we got out and spread racial awareness to the people.

    Then after a bunch of weird shit I ended up inside this giant box of ice cream and uh...I dunno what my mind is trying to tell me.
     
  19. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    I think it's saying to go eat a shit ton of chocolate ice cream so when people go to the grocery store all they will see is the glory of vanilla. :hsugh:
     
  20. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    It was vanilla actually. That keeps the white theme going at least. The Phantom was white too.

    Even my dreams are aware, fuck yeah.
     
  21. GTLifter

    GTLifter Banned

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    62,453
    Likes Received:
    1
    Location:
    Durty Durty ATL Niggah
    :bowrofl:
     
  22. ReFreshing

    ReFreshing OT Supporter

    Joined:
    Jan 25, 2006
    Messages:
    24,837
    Likes Received:
    13
    Location:
    Colorado Springs / California
    :rofl::rofl:
     
  23. Finest

    Finest OG #93

    Joined:
    Mar 16, 2000
    Messages:
    30,770
    Likes Received:
    42
    Location:
    Wisconsin. Seriously.
    Being jacked? No.

    Being jacked off. Hell yes!

    It's even more fun when you wake up and your wife's got your balls in her mouth already warming up. :bowdown:
     
  24. Memor

    Memor Active Member

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    73,022
    Likes Received:
    0
    Location:
    NYC
    I'm kinda grumpy today, dude. I didn't get a lot of sleep last night. I was having those dreams again. Ya know, how it's just me in a castle and I gotta fight, like, a thousand wizards and the only way to beat them is to punch them as hard as I can in their faces. Then, when I'm done, all their little wizard wives came out and wanted me to have sex with them - which is kinda weird.
     
  25. Zaffir

    Zaffir OT Supporter

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    38,275
    Likes Received:
    0
    Location:
    Seattle
    Never.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page