Ergolean AMP side effects

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by jonnywong, Nov 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jonnywong

    jonnywong New Member

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
    I love taking this shit because i get good workouts and helps me focus when i need to bust out a paper or study, but ever since ive been taking it, it seems like my hair has been thining out pretty rapidly. Anybody else notice this, or is this just me?
     
  2. LancerV

    LancerV Something Happened OT Supporter

    Joined:
    Sep 16, 2003
    Messages:
    49,804
    Likes Received:
    67
    Ive never had an issue with it
     
  3. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Me neither, but then again, I'm bald!!!
     
  4. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    Yeah same here, but I shave my head anyway.
     
  5. kronik85

    kronik85 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2005
    Messages:
    34,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    Deutschland
    ergolean = ergopharm?
     
  6. deadbolt

    deadbolt New Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    21,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    havent noticed any thinning
     
  7. Damnation

    Damnation OT Supporter

    Joined:
    Jan 26, 2005
    Messages:
    69,881
    Likes Received:
    10
    Location:
    South Florida
    you have short short hair anyways :rofl:

    unless you grew it since your last video :dunno:
     
  8. deadbolt

    deadbolt New Member

    Joined:
    Apr 18, 2004
    Messages:
    21,374
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    true:rofl:

    but my hair is so damn thick i dont think i would notice if it as thinning
     
  9. jonnywong

    jonnywong New Member

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
    so, everyone says no they havent noticed this problem, but then again almost everyone that responded is already bald or has a shaved head? uh...
     
  10. Ceaze

    Ceaze https://hearthis.at/DoYouEvenUplift Moderator

    Joined:
    Jun 4, 2000
    Messages:
    64,995
    Likes Received:
    692
    working out makes you bald
     
  11. jonnywong

    jonnywong New Member

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY

    Your right, but i've been working out for a few years now and just in the past few weeks i have noticed accelerated hairloss so my immediate suspicions were any recent supplements i have been using. AMP was one of these, and CEE was another.... but it could just be genetics, although I can't think of anyone in my family that is bald or real thin on top. Maybe im just getting better workouts that are stimulating the hairloss.
     
  12. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,942
    Likes Received:
    456
    Location:
    paradise
    i could use some thinning.. my hair is thick as hell
     
  13. ludeboye

    ludeboye OT Supporter

    Joined:
    Oct 9, 2003
    Messages:
    17,487
    Likes Received:
    20
    Location:
    ...................|~..............
    working out makes u bald? wtf
     
  14. Mac Daddy

    Mac Daddy Guest

    Well when I take this stuff I always get horrible sleep
     
  15. Limp_Brisket

    Limp_Brisket New Member

    Joined:
    Jan 2, 2006
    Messages:
    48,422
    Likes Received:
    0
    Location:
    Utah
    my hair started falling out like crazy and i was taking AMP. but i also dyed my hair black twice within a few weeks too, so i figured that's why.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page