MMA Drag On has spoken guys....i'm quitting

Discussion in 'OT Bar' started by Nomad, Jun 30, 2009.

  1. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    i fail at MMA/BJJ/Life/Intelligence

    wtf am i still doing alive? :ugh:






    thanks for helping me realize this Drag On :wavey:
     
  2. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    Glad I could help dude.. Good luck being a douche!
     
  3. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    ZOMG LOOK AT ME I NEEDZ ATTENTION. I'LL RIDE DRAG ONS COAT TAILS!!! LOOK AT ME PLZ!!!!
     
  4. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    i'm being serious...you pointed out i'm only a white belt, i dislike standup/being punched in the face, and a bunch of other shit. its obvious i shouldn't bother with MMA or ever go near it.

    but as always you find a way to be a complete fag. hope your wife joins your dad sometime soon fuck face. :ugh2:
     
  5. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
    wat
     
  6. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    :dunno:
     
  7. Placebo

    Placebo New Member

    Joined:
    Sep 8, 2005
    Messages:
    4,166
    Likes Received:
    0
    the internetz is serious business
     
  8. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    Dude...

    You are feeding the troll filet mignon right now
     
  9. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
  10. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    :rofl: jesus christ
     
  11. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    nope i'm gone, bye guys

    glad i could provide you some lol i guess :dunno:
     
  12. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    Listen man. I don't want you to kill yourself or something stupid... That would suck.. But what I do want you to do is NEVER post here again.. That would be just excellent..

    Thanks!!
     
  13. Atmosphere

    Atmosphere PURPLE DREAM

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    111,611
    Likes Received:
    0
    Location:
    lollyfornia
    what happened to your trolling thread?
     
  14. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    EDT renamed it
     
  15. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    :rolleyes: @ bold - right, because i'd kill myself over something some random prick would say

    @ underline - why? i was being a sincere person 90% i posted here and you just had to be a complete flaming fuck face this time and treat someone like shit. i don't mean any ill will towards your wife, though.
     
  16. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    an entertainer must have a stage right? :dunno:
     
  17. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    You just want her dead, like my Dad?


    You ever see the pattern around her cumsock? I pick on people who are little faggots like you and get bent out of shape... You ever see me pick on someone with some balls? Nope, cause they don't bite. I pick on little mental midget meely mouth faggots like you and Vulgar and Humungus..

    Dont say shit, wont be shit..

    Go fuck yourself faggot.
     
  18. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    figured i'd just say something that could make you pissed off. like i said, i didn't mean anything by it, you should probably stop being such a little bitch about that sort of shit man. :dunno: just advice for you.

    so me, not being a complete douche and making myself come across as something i'm not means that you should/feel compelled to talk shit. :rolleyes:
     
  19. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
    So you think referencing someones dead father and wishing their wife harm that you arent a complete douche?
     
  20. Gogoplata

    Gogoplata Guest

    My Dads alive. He just e mailed me and told me how much he likes his new jacket and said that you're a fucking faggot.


    I'm compelled to do whatever the fuck I want you little emo bitch..


    Cage Closed, Vaginarium is open for business!
     
  21. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0
    yet telling someone to go fuck themselves, etc. routinely is acceptable? :rolleyes:

    trolls getting trolled!?! :noes: can't happen!!! :rolleyes:
     
  22. Nomad

    Nomad Active Member

    Joined:
    Sep 30, 2005
    Messages:
    25,967
    Likes Received:
    0

    :dunno:

    seems like you just need to chill out man. you're getting your panties in a bunch
     
  23. Gogoplata

    Gogoplata Guest


    The best part is that you actually think you trolled me..


    / yourself faggot
     
  24. SCirone

    SCirone Moderator

    Joined:
    Aug 18, 2004
    Messages:
    51,481
    Likes Received:
    188
    Location:
    ATX
    Yes, it is acceptable.

    And your attempt and trolling is akin to your relationship skills
     
  25. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    mods need to apply some feng shui - balance to this forum and bring Humungus back
     

Share This Page