GUN don't cheat on your redneck boyfriend

Discussion in 'On Topic' started by Dsking85, Jun 6, 2006.

  1. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
  2. Dragoon

    Dragoon New Member

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    3,852
    Likes Received:
    0
    :rofl: @ guy dual wielding pistols
     
  3. Fire Sauce

    Fire Sauce New Member

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    27,465
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hilton Head Island, SC
    :rofl: The very end is great.
     
  4. Fire Sauce

    Fire Sauce New Member

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    27,465
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hilton Head Island, SC
    :rofl: @ guy dual wielding AKs.
     
  5. So basically hillbilly shot up his own car, ingenius, no wonder the south lost to the union, hmm I think I reconized DSking85 in that video.
     
  6. Fire Sauce

    Fire Sauce New Member

    Joined:
    Dec 21, 2003
    Messages:
    27,465
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hilton Head Island, SC
    You make fun of Southerners but can't spell.

    DIAF.
     
  7. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    oh, did yoo RECKUNEYES me city slicker? now a'm gunna go wittle some wood. i'm from maryland faggot.
     
  8. black96gtvert

    black96gtvert "Is that goal regulation size or what!" -Happy Gil

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    lol great vid but if its real i hope he has fun being sued and thrown in jail
     
  9. TwistedMind

    TwistedMind New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    10,608
    Likes Received:
    0
    Its his car whos going to sue him?
     
  10. black96gtvert

    black96gtvert "Is that goal regulation size or what!" -Happy Gil

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    he said when your boyfriend is helping pay for your car. its not his. Also if it were his then he's pretty stupid imo
     
  11. TwistedMind

    TwistedMind New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    10,608
    Likes Received:
    0
    Ive shot up cars before. It all depends on whos name its in. Im not trusting an anouncer and its pointless to argue without the facts anyways.
     
  12. black96gtvert

    black96gtvert "Is that goal regulation size or what!" -Happy Gil

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    this is true lol.


    ps i wasnt argueing :big grin:
     
  13. travisdb

    travisdb What do you wanna do?

    Joined:
    Oct 12, 2004
    Messages:
    8,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    Spudland, USA
    they started it... :rofl:
     
  14. Furner

    Furner New Member

    Joined:
    Jan 7, 2003
    Messages:
    7,584
    Likes Received:
    0
    Location:
    Grand Rapids, MI
    the damage is pretty unimpressive. for the amount of ammo they expended, there arent that many holes.
     
  15. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    yea. that's what i thought. most of the ammo they shot w/ the dual pistols and AKs probably didn't even hit the car.
     
  16. Oh no hillbilly, you gonna call me out on a mispelled word on a post that I put in at midnight? Hahah don't you have some sheep to fuck or at least a cousin? :mamoru:
     
  17. twofourtysx

    twofourtysx New Member

    Joined:
    Aug 19, 2002
    Messages:
    13,091
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    go troll somewhere else :ugh:
     
  18. Is that a fact, I can't help it that half of this board consists of morons posting about their HiPoints at the range, or 20 year old kids posting about how effective their squirrel guns are at 600 meters.
     
  19. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    define effective. what did I say about effectiveness at 600 yards. absolutely fucking nothing. I said that I shot in 600 yard competitions, and i regularly outshoot people with M1As with my "squirrel rifle". My rifles are not for killing, they're for accuracy. I could give a fuck if the bullet bounces off the aiming black at 600 yards, but at least I hit it. all you're doing is making yourself sound like a jackass. congrats.
     
  20. Keesh

    Keesh New Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    15,333
    Likes Received:
    0
    :ugh: you contribute absolutly nothing to this board. All you do is troll and rag on other people's stuff. If this board is so terrible, go somewhere else, you won't be missed.
     

  21. Sure ya do, shooting beer cans off Billy Bobs head isn't exactly what they call competition shooting there junior.
     
  22. Dsking85

    Dsking85 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2004
    Messages:
    13,443
    Likes Received:
    0
    Location:
    ECU
    haha, you must be an AE. nobody could be that stupid and repetitive.
     
  23. Just accept the fact that you're an inbred hillbilly and get on with protecting your sheep and hogs with your 600 meter mighty tactical AR SWS. haha with open sights.
     
  24. black96gtvert

    black96gtvert "Is that goal regulation size or what!" -Happy Gil

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    2,727
    Likes Received:
    0
    Location:
    louisville
    You need to accept the fact that your most likely going to be banned, and no one really wants you here anyway.


    Ps bonus points to you for being an ass wipe
     
  25. PorscheRacer

    PorscheRacer You see this? It means not welcome

    Joined:
    Dec 13, 2001
    Messages:
    16,890
    Likes Received:
    10
    Location:
    Phoenix, AZ
    Hes not an AE he is the same way on every board. Sometimes lame sometimes funny but who cares just ignore his post if you don't like him.
     

Share This Page