don't care about women anymore, how do i fix this? should i even bother?

Discussion in 'Vaginarium' started by Durka Durka, Jun 17, 2007.

  1. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    basically i've lost all respect and desire for women, i really couldn't give a shit if i'm ever in a relationship or not again at this point and i've noticed lately that i get pretty offended whenever i see any female looking at me. is this just a phase or something, or is this something that i'm going to be stuck with forever? is there even a solution to this or am i just so fed up that the care is gone?
     
  2. Coottie

    Coottie BOOMER......SOONER OT Supporter

    Joined:
    Jun 6, 2006
    Messages:
    32,407
    Likes Received:
    0
    Location:
    OKC
    Do you think you might be gay?? I'm being 100% serious but I'm not trying to be offensive.

    It might be that you just prefer men and might be having difficulty admitting/accepting that part of you.
     
  3. 04JETTA

    04JETTA OT Supporter

    Joined:
    Apr 18, 2007
    Messages:
    10,440
    Likes Received:
    1
    Location:
    The Prarie State/The Hoosier State
    .
     
  4. Gek

    Gek Go for broke

    Joined:
    Mar 22, 2005
    Messages:
    2,405
    Likes Received:
    0
    Location:
    california
    you get offended when a female looks at you... errrrr that's kinda weird. but while i was going through school i found it was alot easier to focus on my studies if i was single rather than having a gf.
     
  5. MattThom01

    MattThom01 New Member

    Joined:
    Jan 2, 2006
    Messages:
    8,752
    Likes Received:
    0
    Hmmm...well, you will either eventually get over this bitterness/resentment towards women, or you won't.

    Try not worrying about it for now, focus on the stuff that does make you happy...you may just need a break from women for a while.
     
  6. Justin Niggalake

    Justin Niggalake New Member

    Joined:
    Jan 2, 2006
    Messages:
    32,513
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston
    i felt kinda like you did (except for the whole being offended when a girl looks at me bit) after a recent break up. i just didn't wanna think about having to go back into that vicious cycle of meeting somebody new, and wasting all that time just to find out that she's not the one... again.

    so i kinda shunned off girls for a few weeks, then after i got the closure that i needed, i was out and feeling like my old self again. so in my case, with time, it passed and now i'm good again.
     
  7. Yail Bloor

    Yail Bloor OT Supporter

    Joined:
    May 5, 2002
    Messages:
    57,467
    Likes Received:
    8
    Location:
    the streets
    imo, the best thing that can happen is for you (or any of us) to quit basing our sense of self-worth on how women perceive us
     
  8. .

    I was in the same boat as you at one point, now, I really don't care. I live my life, I have fun, I do what I want, granted the sex is lacking in my life, but that doesn't bother me. I just spend my time on me and I spend it around my friends. Don't feel bad, this is a phase after a long relationship.
     
  9. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    just fyi going to ignore any gay posts i hardly even like hanging around guys as it is let alone find them attractive.
     
  10. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    and yeah, that's what i've been doing, just focusing on other shit. money, my car, etc. but every once in a while i stop and think for whatever reason and realise it kinda sucks that i don't have anyone, but then i think back to when i did and i realise i was even more miserable at that time than i am now, which makes me not want to do it all over again.

    i'm the kind of person who will really avoid shit due to a sour experience. for example, i didn't go to the movies for 4 years because my cousin dragged me to see 'the hulk'
     
  11. Ferrari430

    Ferrari430 New Member

    Joined:
    Mar 18, 2007
    Messages:
    666
    Likes Received:
    0
    Location:
    Canada
    Your pretty extreme man, as in you take extreme measures..Just wait it out i guess
     
  12. Coottie

    Coottie BOOMER......SOONER OT Supporter

    Joined:
    Jun 6, 2006
    Messages:
    32,407
    Likes Received:
    0
    Location:
    OKC
    :rofl:
    4 years cuz of one movie?? uh ok.
     
  13. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    :bowrofl:
     
  14. ms500

    ms500 New Member

    Joined:
    Apr 24, 2007
    Messages:
    1,880
    Likes Received:
    0
    mo women mo problem :coolugh:
     
  15. Hypno toad

    Hypno toad Guest

    The Way I see it you set your problem as not wanting a to be in a relationship but that you set your priority's differently and like yail bloor said you kinda need to quit basing our sense of self-worth on how women perceive you. over time your priority's will shift toward finding a relationship but until then think nothing of it and continue your life.
     
  16. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    eh, not really one. the last movie i saw before that was star wars: episode 2 and that was a pretty gay experience as well.

    i litterally hadn't gone to see a movie in a theatre until two weeks ago when i went to see 28 weeks later.
     
  17. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    i just really don't want any attraction based on looks. as far as i'm concerned if a girl is into me because i look hot or i have a big cock she's a shallow whore and she can rot in piss for all i care.
     
  18. Hypno toad

    Hypno toad Guest

    ok. eventually you will attract some one that will want you for you.
     
  19. ia_cox

    ia_cox Active Member

    Joined:
    Dec 13, 2006
    Messages:
    1,386
    Likes Received:
    0
    Location:
    Iowa City
    ahaha this guy makes me lol
     
  20. Hypno toad

    Hypno toad Guest

    fuck you.
     
  21. ia_cox

    ia_cox Active Member

    Joined:
    Dec 13, 2006
    Messages:
    1,386
    Likes Received:
    0
    Location:
    Iowa City
    well wtf dude "eventually you will attract some one that will want you for you." what you think someone is going to say to that? Quit talking like a fucking fatass woman.

    to the OP, I completely understand what you're saying. I'm at the point now that I have absolutely no patience for women bullshit...at all. And besides the whole no one to play with my cawk part I am loving being single. I honestly don't know if I'll ever feel as strongly for someone else as I did for my last (and she was my first) gf...just because I now know how much bullshit usually goes along with being that close to someone. I guess, being at about the same spot, just go with it and see what happens; I read somewhere that you haven't been with a girl for six months, and that she was your first, and that you're 19...all same with me. I'm just going along, focusing on work this summer and not caring to bother with women.

    hoped this helped a little.
     
  22. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    :rofl: yes that's all true. it's not really going to effect my life short term if i don't give a shit, i'm just hoping this is a short term problem and not a long term one.

    part of it is my best friend is engaged and i hear about his bs with his pain in the ass fiance all the time and honestly it's scaring me off from trying again, ever.

    and yeah, i kind of feel that way as well, i don't think i'll have as intense of feelings for any other girl as i did for my ex, then again i hate my fucking ex so i don't even know what i think anymore.
     
  23. There is a thin line between love and hate.
     
  24. Durka Durka

    Durka Durka Guest

    doesn't matter how thin the line is if you're 500 miles to one side of it :o
     
  25. I think you're just going through a phase, it will be over sooner or later. It will take awhile. You will get out of it sooner or later.
     

Share This Page