LGBT Criss Strokes

Discussion in 'Lifestyle' started by kidwiththeshirt, Oct 10, 2007.

  1. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    For some reason, I'm totally obsessed with this guy right now. I think he's straight cause he has done straight porn, but he has also done some gay porn.

    I can't find any decent videos of him though, well, at least ones that I don't have to pay for.

    He has a gorgeous body, like a 10" dick and I have pretty much everything I've found of him saved under favorites.

    Can anyone help me find decently lengthed videos of him? Or post your favorite porn stars?
     
  2. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    lol donkey-cock
     
  3. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
  4. stubby77

    stubby77 New Member

    Joined:
    Aug 14, 2007
    Messages:
    1,912
    Likes Received:
    0
  5. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    in for later too...
     
  6. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    is that a vid btw? or just a pic
     
  7. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    u have to pay for the vid, ill work on getting a torrent tonight :)
     
  8. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    i would love you for that
     
  9. Digital_

    Digital_ New Member

    Joined:
    Aug 3, 2007
    Messages:
    2,178
    Likes Received:
    1
    Location:
    Austin TX
    Ralph Woods > *cock

    I'm sure he's too twinky for you guys, but good lord I've only ever played with one dick as nice as that ever and I'd kill any one of you to have it around again. Plus he's an amazing bottom (find the washing machine video if you don't believe me)
     
  10. trlc463

    trlc463 New Member

    Joined:
    Apr 19, 2005
    Messages:
    2,605
    Likes Received:
    0
    Location:
    UT Texas
    Im pretty sure he's on Xtube...

    have you looked there also?
     
  11. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    he has a couple vids on there
     
  12. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    i just watched his preview from that link...and the underwear shot = omg
     
  13. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    love me
    i have 4 vids downloading lol
    do u want me to send you the torrents or finish the files and send the movies
    i think gmail can handle 250mb
     
  14. Naturally Baked

    Naturally Baked Active Member

    Joined:
    Sep 24, 2007
    Messages:
    27,942
    Likes Received:
    0
    Location:
    Detroit, Murder Mitten
    Send me some!
     
  15. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    lol u got aim?
     
  16. RyRy

    RyRy Active Member

    Joined:
    Jun 22, 2005
    Messages:
    18,067
    Likes Received:
    0
    Location:
    Margaritaville
  17. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
  18. spiffy_badrock

    spiffy_badrock I'm sorry, if you were right, I'd agree with you.

    Joined:
    Jul 18, 2004
    Messages:
    1,340
    Likes Received:
    0
    Location:
    Floatin' Through The Mangroves
    Saw some of these, quite nice.
     
  19. stolid_agnostic

    stolid_agnostic One who is both stolid and agnostic. Get a diction

    Joined:
    Mar 9, 2007
    Messages:
    6,908
    Likes Received:
    0
    Location:
    SanFran Bay representing in Seattle
    in for this (will PM you)
     
  20. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    ugh gmail is being dumb and its not letting me send out an email with the attachment
     
  21. sholnay

    sholnay New Member

    Joined:
    Apr 24, 2005
    Messages:
    62,435
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wellington NZ || Dallas TX
    im attracted to ralph woods - and his husband pierre :drool:
     
  22. kidwiththeshirt

    kidwiththeshirt I'm gay, big deal, wanna fight about it?

    Joined:
    Aug 19, 2007
    Messages:
    3,393
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
  23. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    ill attempt to send these out again as im going to work, if this doesnt work then i can send u guys the torrents and i will seed till u get it
     
  24. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
  25. camarosrool

    camarosrool yes i am

    Joined:
    Jan 20, 2007
    Messages:
    5,199
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    gmail didnt work so i emailed torrents
     

Share This Page