Crate motors suck... v.572 twin turbos

Discussion in 'OT Driven' started by daign, Mar 3, 2009.

  1. daign

    daign Guest

    works of art :drool:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  2. Read more...

    Read more... SPQR

    Joined:
    Jun 28, 2002
    Messages:
    111,261
    Likes Received:
    0
    Location:
    Westbound
    I put one in my Miata.
     
  3. m3 bavaria

    m3 bavaria Come again?

    Joined:
    May 3, 2001
    Messages:
    75,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    texas
    Are you motor shopping?
     
  4. daign

    daign Guest


    :rofl: good catch thanks
     
  5. iPost

    iPost OT Supporter

    Joined:
    Jan 23, 2006
    Messages:
    169,110
    Likes Received:
    210
    jesus fuck
     
  6. AJF GTO

    AJF GTO OT Supporter

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    41,011
    Likes Received:
    104
    Location:
    MI
    shit's weak
     
  7. Toodles

    Toodles You are the all-singing, all-dancing crap of the w OT Supporter

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    14,619
    Likes Received:
    5
    Location:
    Left Hell, AZ for Paradise
    holy shit there is a ~700 hp differential between 91 and race gas? :eek5:
     
  8. MIK3

    MIK3 New Member

    Joined:
    Feb 2, 2004
    Messages:
    43,277
    Likes Received:
    0
    Location:
    new jersey
    great gas mileage
     
  9. Moloko

    Moloko New Member

    Joined:
    Jun 4, 2003
    Messages:
    12,469
    Likes Received:
    0
    Location:
    Slatington PA
    Man you really like that engine shop.
     
  10. Junkie

    Junkie re-tarded OT Supporter

    Joined:
    Jan 11, 2006
    Messages:
    23,382
    Likes Received:
    139
    Location:
    Alameda, CA
    sorry bro that's not enough power to safely get on the freeway
     
  11. daign

    daign Guest

    nope, he just released these new 572s though. Keeps getting more interesting with the fabrication/details and I think they're amazing to look at.

    He has the black one at the shop ready to load in a truck for $36k :eek3::wtc:
     
  12. daign

    daign Guest

    ehhh he tends to post a lot on the pro-touring boards. I cross post a lot of shit from there :dunno:
     
  13. 87Z

    87Z OT Supporter

    Joined:
    Aug 21, 2004
    Messages:
    18,224
    Likes Received:
    4
    Location:
    CLE
    :werd:
    :ugh:
     
  14. daign

    daign Guest

    you gonna whine when I post anything automotive from now on out? :crying:
     
  15. tarmactrr

    tarmactrr New Member

    Joined:
    Oct 30, 2006
    Messages:
    30,284
    Likes Received:
    0
    Looks nice, but I own nothing those would fit into.
     
  16. Section8

    Section8 .

    Joined:
    May 29, 2001
    Messages:
    99,761
    Likes Received:
    0
    Location:
    Golden, CO
    i don't think that will fit in my engine bay.
     

Share This Page