contract up time to resign or get new gym.

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by energie, Jan 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. energie

    energie I like to place an order.. the name? Situation the

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Location:
    oilcity alberta
    bros


    i was paying $30/month at this alright gym, nothing fancy but this new rec center opened up that offers the same rate. But my work (bank) sponsored it so I get a 50% discount there so I'll be paying half. But the downside is the atmosphere blows complete ass, and is filled with highschool kids.


    I'll be going to the gym at 9am, should I go with the rec center, or stick with the current gym I'm going to.

    alot of my friends go there but at night time and said its alright. But i will be going alone.



    paying $15/month for a fully equiped rec center with shitty atmosphere and short drive or stick with current gym.


    what do you guys think?
     
  2. Memor

    Memor Active Member

    Joined:
    Jun 22, 2006
    Messages:
    73,022
    Likes Received:
    0
    Location:
    NYC
    Honestly, if the place has adequate equipment for how you lift, fuck the atmosphere. Throw headphones on and do your thing. Unless you're getting pushed around by people or completely inconvenienced, atmosphere shouldn't really matter that much if you zone out and focus on what you've gotta do. Sounds like a pretty good deal for the current place that you go to. My 2c
     
  3. Ceaze

    Ceaze https://hearthis.at/DoYouEvenUplift Moderator

    Joined:
    Jun 4, 2000
    Messages:
    64,996
    Likes Received:
    694
    there won't be highschoolers at 9am
     
  4. energie

    energie I like to place an order.. the name? Situation the

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Location:
    oilcity alberta

    :noes::noes::rofl::rofl:


    i think im gonna be goign with it.



    paying $15-20/month for a full rec center isnt even that bad. and the fact that its literally 10min drive or less. + if it sucks that bad i'll only be using it till the semester gets out so till april.


    i think im gonna go with it.
     
  5. Steve

    Steve Pickin', Stickin', and Grinnin'

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    98,025
    Likes Received:
    4
    Location:
    Near Cincinnati
    And during the summer, the high school kids who are actually awake at 9am aren't the ones who are annoying anyone anyways.
     
  6. Tetragrammaton

    Tetragrammaton New Member

    Joined:
    Feb 1, 2005
    Messages:
    5,801
    Likes Received:
    0
    Location:
    NYC
    :werd: and besides they'll only be using the chest press and pec deck anyways
     
  7. energie

    energie I like to place an order.. the name? Situation the

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Location:
    oilcity alberta
    yeah ill be checking it out tommorow or tuesday i have some errands to run ( have to get paystubs b4 i go so yeh)
     
  8. Yuppy

    Yuppy Have a seat right there....

    Joined:
    Jan 7, 2007
    Messages:
    12,589
    Likes Received:
    0
    Location:
    THE Hawkeye Nation
    :werd:
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page