MMA chuck liddell working out naked?

Discussion in 'OT Bar' started by chechen, Feb 26, 2010.

  1. chechen

    chechen Brazilian Jiu Jitsu OT Supporter

    Joined:
    Sep 29, 2003
    Messages:
    23,881
    Likes Received:
    0
    Location:
    Irvine, CA
  2. roose

    roose Guest

    :bowrofl:

    the creepy asshole that filmed that deserves a gold medal.
     
  3. chechen

    chechen Brazilian Jiu Jitsu OT Supporter

    Joined:
    Sep 29, 2003
    Messages:
    23,881
    Likes Received:
    0
    Location:
    Irvine, CA
    it might be a publicity stunt on their own part?
     
  4. roose

    roose Guest

    seems like it's a viral video from reebok
     
  5. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    Ooh, look at the buns on that one...
     
  6. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    :rofl: I dont even know where to start with this
     
  7. GreatDeceiver

    GreatDeceiver OT Supporter

    Joined:
    Oct 22, 2005
    Messages:
    28,278
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cleveland/Chicago
    lol Liddell is the last mother fucker I'd risk catching me taping him and his girl naked.. takes balls
     
  8. cswfighter

    cswfighter New Member

    Joined:
    Aug 22, 2008
    Messages:
    727
    Likes Received:
    0
    she has some nice ass legs.
     
  9. xrukus07x

    xrukus07x Active Member

    Joined:
    Jul 25, 2006
    Messages:
    3,978
    Likes Received:
    0
    Location:
    Orlando, FL
    Harry: Ooh, look at the buns on that one...

    edit: damn, beaten.
     
    Last edited: Feb 26, 2010
  10. ZZex

    ZZex New Member

    Joined:
    Dec 28, 2004
    Messages:
    24,973
    Likes Received:
    0
    what's creepy is the guy recording it is panting like crazy. Almost like he's jerking to Chuck
     
  11. JoeyGladstone

    JoeyGladstone New Member

    Joined:
    Sep 18, 2007
    Messages:
    1,729
    Likes Received:
    0
    Location:
    Long Island, NY
  12. rebels33

    rebels33 New Member

    Joined:
    Feb 24, 2010
    Messages:
    238
    Likes Received:
    0
    Location:
    washington
    it is lidell
     
  13. Menso

    Menso New Member

    Joined:
    Apr 29, 2007
    Messages:
    365
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Antonio, Texas
    Wow. How the fuck do you not notice someone taping you like that? :bowrofl:

    Tattoo on the left arm seems like it would be him :rofl:
     
  14. RMarks

    RMarks New Member

    Joined:
    Apr 5, 2005
    Messages:
    11,647
    Likes Received:
    4
    Are you sure?
     
  15. 007

    007 Riden, sliden, whipin and dippin, my chrome strips

    Joined:
    Oct 11, 2002
    Messages:
    1,653
    Likes Received:
    0
    lol, dont even know where to start.
     
  16. Guz200sx

    Guz200sx The man who does more than he is paid for will soo

    Joined:
    Sep 1, 2002
    Messages:
    15,741
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wellington, Florida Bitches!
    :bowrofl:

    I wanna hear what Dana White says about this
     
  17. checkii

    checkii ฝรั่งตาน้ำข้าว

    Joined:
    Jun 29, 2003
    Messages:
    22,489
    Likes Received:
    0
    Location:
    rain street
    i was setting someone up and no one took it
     
  18. JJ

    JJ Active Member

    Joined:
    Feb 23, 2010
    Messages:
    6,132
    Likes Received:
    0
    Location:
    Earth
    Holy shit man. He works out like the Spartans did
     
  19. kDaimler

    kDaimler New Member

    Joined:
    Jan 24, 2008
    Messages:
    215
    Likes Received:
    0
    why is the guy filming breathing so hard. Is he fat or is he punching it?
     
  20. brolli

    brolli OT Supporter

    Joined:
    Apr 21, 2005
    Messages:
    12,802
    Likes Received:
    8
    Location:
    CHERRY HILL, NJ
    LMAO. chuck is the man.
     
  21. EyeHateThis

    EyeHateThis OT Supporter

    Joined:
    Jan 6, 2004
    Messages:
    8,499
    Likes Received:
    1
    Fuck I need to re-watch this movie, been so fucking long :rofl:
     
  22. Toodles

    Toodles You are the all-singing, all-dancing crap of the w OT Supporter

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    14,645
    Likes Received:
    5
    Location:
    Left Hell, AZ for Paradise
    nekkid workout session with girl
    post workout sex
    hop in the shower

    saves a load of laundry. smart man.
     
  23. Kuet

    Kuet New Member

    Joined:
    May 3, 2006
    Messages:
    9,690
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hong Kong
    This is so fucked up. If i were Chuck id be so pissed
     
  24. saabguy

    saabguy Active Member

    Joined:
    Aug 11, 2003
    Messages:
    16,960
    Likes Received:
    1
    Location:
    Loserville. Population: 1
    dude, he didn't even wipe down the machine :ugh:
     
  25. Kozzy McKoz

    Kozzy McKoz OT Supporter

    Joined:
    Apr 11, 2005
    Messages:
    17,377
    Likes Received:
    68
    Location:
    Road Island
    Why did they blur out his package? :ugh:
     

Share This Page