COMIC Captain America #602

Discussion in 'Entertainment' started by J, Feb 15, 2010.

  1. J

    J Active Member

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    31,686
    Likes Received:
    1
    Location:
    LA/OC
    Is it actually going to be worth anything significant? A handful of people are stocking up on as many copies as they can get.
     
  2. Pitt

    Pitt 1-1-11 — Never Forget OT Supporter

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    150,314
    Likes Received:
    0
    Location:
    Injured Reserve
    i doubt it, but :dunno:

    oh is it because of the teaparty controversy? fuck no. :rofl:
     
  3. Hiero

    Hiero New Member

    Joined:
    Jan 20, 2004
    Messages:
    51,426
    Likes Received:
    0
    Teaparty Controversy?
     
  4. THE LIOG

    THE LIOG EVVVVVVVVEERRYYOONNNNNNNE EEEEE

    Joined:
    May 8, 2007
    Messages:
    12,404
    Likes Received:
    0
    Location:
    Long Island
    Features Bucky and Falcon chilling on a roof watching a pastiche of the RL conservative "tea party" movements.


    Not nearly as bad as the UBER fucking annoying anti-cigarette bullshit Marvel shoves in my face all the time
     
  5. gts24

    gts24 hurfdurf OT Supporter

    Joined:
    Apr 26, 2002
    Messages:
    4,461
    Likes Received:
    11
    Location:
    null0
    This issue lead me to confirm my decision to cancel my sub...... Take that for what it's worth. Cap has been uber shitty lately and this was the tipping point for me.
     
  6. Hiero

    Hiero New Member

    Joined:
    Jan 20, 2004
    Messages:
    51,426
    Likes Received:
    0
    Brubaker's still writing it?
     
  7. Pitt

    Pitt 1-1-11 — Never Forget OT Supporter

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    150,314
    Likes Received:
    0
    Location:
    Injured Reserve
    cancelling because of the first part of a new storyline :bowrofl:
     
  8. gts24

    gts24 hurfdurf OT Supporter

    Joined:
    Apr 26, 2002
    Messages:
    4,461
    Likes Received:
    11
    Location:
    null0
    Yeah, everything is just ridiculously forced. Besides the political bullshit, it's been forced and awful. Now they go to 3.99 and include a nomad second story.... :ugh: later:wavey:
     
  9. J

    J Active Member

    Joined:
    Nov 8, 2004
    Messages:
    31,686
    Likes Received:
    1
    Location:
    LA/OC
    Teabag the libs before they teabag YOU :eek3:
     
  10. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    it's his book, he can write whatever he wants so long as he can get it past the editors.

    i can't believe how everyone got their panties in a bunch over this. actually i can, the media just spins the shit out of it sell stories and blog the piss out of it, when they really could care less about comics.

    three years ago they were all like, "OMG MARVEL KILLED OFF CAPTAIN AMERICA! WHAT KIND OF SHIT NAZI COMPANY IS THIS?! MY MIND IS TOTALLY FUCKING BLOWN! ...here's dan with the weather."
     
  11. Mr Coffee

    Mr Coffee New Member

    Joined:
    Jun 25, 2006
    Messages:
    11,338
    Likes Received:
    0
    Location:
    London
    Yeah, i'm not sure if i'm gonna keep reading it either :hsd:
     
  12. 0wn3d_productivity

    0wn3d_productivity OT Supporter

    Joined:
    Aug 1, 2002
    Messages:
    6,904
    Likes Received:
    6
    Location:
    New Yawk
    I agree that it's not as good as it has been, but I'm still finding it a good read. It still feels sort of noir-ish or spy-ish or something, which is cool.

    I agree on the Nomad story too- I don't like to have shit shoved down my throat like that. They do that in the new Web of Spiderman series by putting in stories about Spidergirl:ugh: I know Spidergirl has a dedicated following, but it does nothing for me.
     

Share This Page