bubbles in the syringe?

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by ACLdestroyer, Aug 6, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    How big of a deal is it if there are 1 or 2 tiny bubbles that I cant get out? Will this kill me?
     
  2. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Holy Fuck. Just Finished pinning for the very first time. What a fucking weird rush. Needle popped then went right in. No blood, and I think I missed all nerves. Sweet.
     
  3. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Pinned left delt. Delt feels a little swol right now. 22 gauge 3/4" inch (maybe a lil too short eh?) Aspirated for about 1 sec and got nothing at all, so in she went really slowly.
     
  4. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Getting a little sore now. lol. I prolly moved it around to much.

    My cycle is pretty straight forward, Although I am new so I'm sure I'm missing some components. Help would be cool.

    Cycle right now consists of nothing but Sust 250ml once every 5 days. Then switch to 2 times a week after 2 weeks.

    Anything out there better than Sustanol for bulking and not super expensive?
     
  5. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    how much is in each shot?

    how would it compare to the shot i get monthly?

    450mg of depo test-cyp in my ass/hip...feels like a lot, looks like a lot
     
  6. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Better to pin on Off days or before workouts?
     
  7. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    it's 2.25cc's

    you're full of good info :)
     
  8. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Upjohn cyp is good shit I get 5ml vials of [font=Verdana,Geneva,Arial,Helvetica,sans-serif]Delatestryl(Test E) from med scripts.Technically the most smoothest and painless stuff I've seen/felt,most I've ever done of that in the delt is 1.5cc's which is 300mg of it.Also crazy part they have 2 different versions of it for treatment one in vials and the other in 20g 1.5 inch needles(Fuckin crazy).Yeah I don't fuck with the prefilled shit.
    [/font]
     
  9. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    They once gave it to me in the pharmacy I promptly told em they got it wrong and had to show em the script said "vial".Fuckin a its for medical treatment not for liposuction.
     
  10. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    pussies, i put a 14g bar through both nipples =P
     
  11. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    i asked, he uses 20 or 22 i believe, and the assistant lady gives the shots :)

    i :love: shots anyway, i'm kinda sick like that :hsugh: :noes: :hsugh:
     
  12. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    I've had some fucked up shit happen for example I went to a new pharmacy once and got asked for a DEA control #.I was like :ugh: so I made em call the doc and then I was like :fawk: as I left with my shit.
     
  13. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    why does your doc prescribe it to ya?
     
  14. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    My hypothalamus and pituitary gland don't work properly had 3 MRI's and the docs were like:ugh: "that shit isn't there"
     
  15. MiseryIndex

    MiseryIndex i never know why. i only know who. Moderator

    Joined:
    Nov 9, 2000
    Messages:
    136,981
    Likes Received:
    394
    Location:
    don't blink.

    10g, through my penis

    so eat that :fawk:
     
  16. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Bro I had 3 back to back MRI's in one day after the first one the MRI tech comes in "dude did you fall asleep" I said NO and he said well repeat.Then he comes back after the 2nd and was like "dude did you move" and I was like "WHAT THE FUCK" and he said your going back in.3rd MRI and the dude goes "FUCK" and I go "FUCKIN A IS RIGHT BITCH TAKE ME OUT!".
     
  17. michael

    michael FLORIDA > *

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    81,982
    Likes Received:
    465
    Location:
    paradise
    i'm pretty sure that excessive mri's are not good for you
     
  18. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Hell yea first of all they lock your head down and give you some headphones to block some of the noise.That machine makes alot of noise and they talk to you in the headphones and tell you shit like "your doing good" or "almost done buddy".

    Since the portion they scan is soo small and movement would fuck up the imaging.Seriously it was horrible not that I couldn't take being in there but for 1.5 hours is nuts.
     
  19. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    That shit is wierd tho being in such a closed space and with your eyes you can see the outside room in a small circle.You just can't fuckin wait till its done cause it sucks nothing to do but to think of random thoughts.
     
  20. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Anyways that shit is there its not gone or anything just doesn't function properly.Serum levels all fucked up.....I wonder if I could get GH.....:naughty:
     
  21. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    i would fucking freak in one of those
     
  22. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    Yeah man I don't like that shit at all 3 in one day is enough in this lifetime.
     
  23. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    i was uncomfortable in a hollister dressing room...i cant even imagine that shit...and youre not alowed to move thats the worst
     
  24. Danny

    Danny New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    1,585
    Likes Received:
    0
    They put a one of those head/neck braces you see when they take ppl to the hospital.It's different but same concept to lock your head in so you don't move.The damn machine makes alot of noise and just lookin at nothing starts to get your head thinking.
     
  25. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    Damn my left delt is pretty sore.........slightly swollen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page