Bros i got 11 stiches in the face...

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by DaFreak963, May 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    now i cant work out for at least a week. WTF am i going to do? :wtc:

    Story: My dumbass tried to ride a hospital gurney down a grass hill jackass style. Gurney flipped, face landed on iv hook, fml.
     
  2. .::Rotten Apple::.

    .::Rotten Apple::. OT Supporter

    Joined:
    Sep 2, 2007
    Messages:
    43,552
    Likes Received:
    0
    Location:
    LA County
    Why do you have to stop working out? Wouldn't you want to get those stitches ripped? eh? EHHHH???

    meh i need to sleep
     
  3. erok81

    erok81 All your canyons are belong to me!!

    Joined:
    Jul 2, 2003
    Messages:
    4,390
    Likes Received:
    0
    Location:
    Salt Lake City
    Oh damn!

    That would hurt.
     
  4. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,971
    Likes Received:
    36
    Location:
    VABeach
  5. KingGargantuan

    KingGargantuan ♖♘♗♕♔♗♘♖

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    70,971
    Likes Received:
    36
    Location:
    VABeach
    and who's got the video? if you did that without videotaping, you ARE a jackass.
     
  6. Thomas Crenshaw

    Thomas Crenshaw New Member

    Joined:
    Apr 27, 2009
    Messages:
    7,614
    Likes Received:
    0
    Location:
    SOFLA
    just had my appendix removed bra, ill be out of commission for at least 2 fucking weeks, i knwo your pain...but i have percocet to numb it =P
     
  7. bigdamray

    bigdamray New Member

    Joined:
    Jul 18, 2006
    Messages:
    5,868
    Likes Received:
    0
    Young and dumb ftl!!
     
  8. BoypussY

    BoypussY game over.

    Joined:
    Jun 27, 2000
    Messages:
    51,953
    Likes Received:
    0
    Location:
    IN YOUR HEAD
    sounds like a scene from jackass. i could bam doing that shit :rofl:
     
  9. ReFreshing

    ReFreshing OT Supporter

    Joined:
    Jan 25, 2006
    Messages:
    24,836
    Likes Received:
    13
    Location:
    Colorado Springs / California
    only a week, nothing to worry about
     
  10. 4cd-Air

    4cd-Air Rape seemed like the next logical step

    Joined:
    Oct 4, 2001
    Messages:
    9,899
    Likes Received:
    1
    .
     
  11. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    no video of it, it happened during bay to breakers
     
  12. jmezz

    jmezz layin in bed stretchin my pumped quads for hours

    Joined:
    Nov 26, 2004
    Messages:
    11,133
    Likes Received:
    8
    lolololol post a pic.

    My training partner woke up yesterday morning to go to work at like 6am and on the way to the bathroom he passed out for no reason and drilled his head into the wall on the way down. Ended up splitting his eye open. He woke up around 45mins in a pool of blood, washed it off and went back to bed for a little while before going to the hospital.
     
  13. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    where on your face?
     
  14. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca


    Riiiiight.
     
  15. CrackityJones

    CrackityJones OT Supporter

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    8,783
    Likes Received:
    0
    Location:
    ATL HO
    fuck I loved everything about getting an appendectomy. iv morphine on drip nga, iv alprazolam i was scraight.
     
  16. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    it went through my cheek. ill look for a pic in a sec. just woke up from an opiate induced nap...ummmm
     
  17. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    [​IMG]

    here is a pic of the entry wound while in the ER. The exit wound is covered by the bandage
     
  18. Toxicity

    Toxicity New Member

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    2,703
    Likes Received:
    0
    Location:
    My av is so small you can't see it!
    damn bro looks like you got cavities :noes:
     
  19. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    filled in. I was a ffb so i ate a lot of candy when i was younger
     
  20. BlaXXXima

    BlaXXXima OT Supporter

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    7,447
    Likes Received:
    10
    Location:
    Nova Scotia, Canada
    LOL - try not being an idiot.

    When you grow up you'll realize doing shit like that is stupid :big grin:
     
  21. MP18

    MP18 New Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    10,699
    Likes Received:
    0
    Location:
    Killa Cali
    when ur drunk it doesn't seem stupid
     
  22. ACLdestroyer

    ACLdestroyer OT Supporter

    Joined:
    Jun 24, 2003
    Messages:
    35,101
    Likes Received:
    13
    Location:
    Los Angeles, Ca
    So.....welcome to the decent sized Scar of Your Face club.


    Its not a great club to be in. Meh
     
  23. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    really?

    shit I think I feel mine hurting right now, brb going to the ER
     
  24. DaFreak963

    DaFreak963 New Member

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    9,400
    Likes Received:
    0
    Location:
    The Yay
    good thing I already locked my girl down then
     
  25. CrackityJones

    CrackityJones OT Supporter

    Joined:
    Nov 12, 2004
    Messages:
    8,783
    Likes Received:
    0
    Location:
    ATL HO
    :werd: was a blast forreal. I was hittin up the drip every 30 mins, didn't even sleep lol.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page