MMA Brock LOLsner

Discussion in 'OT Bar' started by AK-47, Feb 1, 2008.

  1. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    man if this guy wins the sport is going down the shitter
     
  2. Bear Fight

    Bear Fight New Member

    Joined:
    May 26, 2003
    Messages:
    10,651
    Likes Received:
    0
    Location:
    Quad Cities, Illinois
    More like when the movie 'Never Back Down' comes out, the sport will go down the shitter.
     
  3. roose

    roose Guest

    .
     
  4. CxRxAxNxK

    CxRxAxNxK New Member

    Joined:
    Jul 27, 2007
    Messages:
    632
    Likes Received:
    0
    Location:
    Las Vegas
    quoted for truth. That movie is going to be shit...and so many people are going to think theyre fighters because of it...(bet you itll be on the news at movie theaters).
    Anyways, ya if lesnar wins it s only a matter of time before hes embarrased.
     
  5. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    yeah cause a dominant college wrestler transitioning to MMA is an awful thing......
     
  6. ilduce

    ilduce New Member

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    1,827
    Likes Received:
    0
    Location:
    West Palm Beach

    I think he is saying that a dominate college wrestler that was in fake wrestling that some people still think is real. Nobody is discounting his collegiate wrestling and if they did they would be foolish. I guess its more of a blurred line thing.
     
  7. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    yeah i know, if he comes to the ring and does a bunch of goofy ass wwf poses and shit then i'll be 100% in agreement.

    if he takes this mma career seriously well, i guess i don't see the problem.

    it would be easier to take him serious if he didn't have a cock with a handle tatoo'd between his tits lol
     
  8. jtl090179

    jtl090179 Oh I get it, yeah. He's the girl, then you're the OT Supporter

    Joined:
    Mar 10, 2003
    Messages:
    18,878
    Likes Received:
    5
    isnt that what danas looking for? to expose the sport of mma to the most hardcore big money spenders on the planet? think of any pro wrestling fan you know. i bet they have tons and tons of useless wrestling shit. these guys drop mad loot on it, and im thinking dana would like to see the same thing going with mma

    EDIT forgot about nascar guys. they are at the top of the wasting money pyramid, then comes the wrestlers
     
  9. Matt Hood

    Matt Hood New Member

    Joined:
    Apr 9, 2007
    Messages:
    13,558
    Likes Received:
    0
    I'm almost tempted to drop the $45 on it just to see this fight. Does anyone know of any live streams that way i don't have to waste my monies?
     
  10. acidix

    acidix Ua mau, ke ea o ka `aina, i ka pono

    Joined:
    Feb 9, 2007
    Messages:
    2,815
    Likes Received:
    0
    Location:
    I can smile when its raining.
    Yay more yawnfests. God Remember how exciting Koschek was? AWESOME.

    I'm sick of wrestlers.
     
  11. The Ripper

    The Ripper New Member

    Joined:
    Dec 25, 2006
    Messages:
    8,368
    Likes Received:
    0
    Location:
    Colorado Springs, Co
    i want mirr to own this guy
     
  12. AK-47

    AK-47 Banned

    Joined:
    May 4, 2006
    Messages:
    13,291
    Likes Received:
    0
    it's not that he's a dominant college wrestler, it's that he is remember by the public as the dominant WWF wrestler, thats a big difference, what he is and what people think he is are two different things. Obviously the latter will have a bigger impact on the masses e.g. "UFC ain't shit that WWF guy beat their former HW champ :rofl: "
     
  13. ilduce

    ilduce New Member

    Joined:
    Nov 22, 2006
    Messages:
    1,827
    Likes Received:
    0
    Location:
    West Palm Beach

    Its the nature of the sport and less we forget Randy is a wrestler. Sylvia's last few fights have been snooze fests as well and he isnt a wrestler. While it may be true some wrestlers may have more boring fights so do a whole lot of other people. The last UFN night was a perfect example.
     
  14. Gordio

    Gordio New Member

    Joined:
    Sep 16, 2007
    Messages:
    123
    Likes Received:
    0
    I wanted to vomit. That movie is like tokyo drift, but with MMA.
     
  15. 2ofdem

    2ofdem OT Supporter

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    114,853
    Likes Received:
    8
    Location:
    aus.vic.mel
    I see this in the same light as Rickson vs Takada in the first pride event.
     
  16. Khaaz

    Khaaz New Member

    Joined:
    May 27, 2007
    Messages:
    1,915
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area
  17. apman0000

    apman0000 OT Supporter

    Joined:
    Oct 18, 2005
    Messages:
    13,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kansas City area
    i just hope it's a good fight.
     
    Last edited: Feb 1, 2008
  18. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,166
    Likes Received:
    11
    .

     
  19. Bausk

    Bausk New Member

    Joined:
    Jul 23, 2002
    Messages:
    11,607
    Likes Received:
    0
    Location:
    MI
    I don't have access to the giant :ugh: so a regular :ugh: will have to do.


    :ugh:
     
  20. 2ofdem

    2ofdem OT Supporter

    Joined:
    Jun 17, 2003
    Messages:
    114,853
    Likes Received:
    8
    Location:
    aus.vic.mel
    try www.smiliesftw.com

    I think this will be an event were alot of new wrestling fans will be tuning in if he wins theyll be talking shit forever.
     

Share This Page