COMIC Brian Singer writing an UXM story arc?

Discussion in 'Entertainment' started by Ando, Sep 15, 2006.

  1. Ando

    Ando CDN Member

    Joined:
    Jan 25, 2003
    Messages:
    2,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Alberta, Canada
    I heard this somethere (i cant remember, ign maybe) and I was wondering if anyone here know anything more about it, as in when it might be released.

    I'm interested since it is supposed to be the story Singer would have gone with if he had been hired to write the x-men 3 movie, correct?
     
  2. Ando

    Ando CDN Member

    Joined:
    Jan 25, 2003
    Messages:
    2,570
    Likes Received:
    0
    Location:
    Alberta, Canada
    oops, his name is Bryan
     
  3. DoctorDoom

    DoctorDoom Doom always keeps his word. OT Supporter

    Joined:
    Apr 17, 2004
    Messages:
    1,604
    Likes Received:
    0
    That's what I heard as well. It's supposed to be how he would have done the Phoenix storyline. Release date :dunno:
     
  4. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    marvel has been trying to get him into UXM for the last year. but so far kirkman is writing UXM...so mr. movie boy is going to have to wait until kirkman is finished :squintd:
     
  5. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    and we all know bryan would do a super OMG collosus is teh big gay badass kind of arc :mamoru:
     
  6. Corz

    Corz ha ha! snikt

    Joined:
    Mar 22, 2006
    Messages:
    11,023
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut
    nga plz.. he'd only be used for 5 seconds
     
  7. void

    void oh yeah?

    Joined:
    Jul 16, 2001
    Messages:
    18,474
    Likes Received:
    0
    Location:
    DFW
    why's that? no one's gone into peter's life as of yet...i figure bryan can relate to peter more then anyone. :dunno:
     
  8. Bobbot

    Bobbot Safer than a Doombot!

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    2,621
    Likes Received:
    0
    Location:
    Idaho! woo...
    Well, since Singer likes to exploit the mutants as a huge metaphor for homosexuality in the 2 movies, we can expect a bigger impact of homosexuality in the comics. He stated that he would like to do stuff that just wouldn't get a green light in the movie; like batsecks. Oh, here's the quote:

     
  9. Bobbot

    Bobbot Safer than a Doombot!

    Joined:
    Aug 4, 2006
    Messages:
    2,621
    Likes Received:
    0
    Location:
    Idaho! woo...
    Originally though, he was supposed to start immediately after the "Magnetic North" storyline. He even asked the writer to "break Magneto out of prison" for him. It was gonna happen anyway, but if he doesn't hurry his sore ass, Magneto is going to be cycled through again.
     
  10. Corz

    Corz ha ha! snikt

    Joined:
    Mar 22, 2006
    Messages:
    11,023
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut
    because he's not wolverine.
     

Share This Page