COMIC Blood Live action coming to US theaters this Fri

Discussion in 'Entertainment' started by PeppstaR, Jul 7, 2009.

  1. PeppstaR

    PeppstaR New Member

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    3,454
    Likes Received:
    0
    Location:
    SFC
  2. baboymo

    baboymo Have you been circumcised?

    Joined:
    Nov 15, 2000
    Messages:
    92,841
    Likes Received:
    743
    Location:
    Bay Area, CA
    Any Bay Area OT'ers wanna catch it?

    If I can put down money for crap like Terminator: Salvation and TF2 then I can definitely watch this.
     
  3. blackrat

    blackrat OT Supporter

    Joined:
    Mar 2, 2007
    Messages:
    11,525
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area, CA
    That movie was being pushed HEAVY in France, second only to ads for Transformers.
     
  4. baboymo

    baboymo Have you been circumcised?

    Joined:
    Nov 15, 2000
    Messages:
    92,841
    Likes Received:
    743
    Location:
    Bay Area, CA
    Let's go you nig nogs.

    Don't be shy.
     
  5. blackrat

    blackrat OT Supporter

    Joined:
    Mar 2, 2007
    Messages:
    11,525
    Likes Received:
    0
    Location:
    Bay Area, CA
    What if it's another DBZ? :rofl:
     
  6. [dRu]

    [dRu] Active Member

    Joined:
    Aug 14, 2003
    Messages:
    52,809
    Likes Received:
    0
    Location:
    Madison, WI
    Loving the new AV bro :naughty:
     
  7. Jaron95

    Jaron95 "Gattai" dattou?!

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    32,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, CA
    Fuck yeah, it's playing at the Regal near UCI.
     
  8. Combine

    Combine OT Supporter

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    11,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ann Arbor, MI
    looks weird
     
  9. Combine

    Combine OT Supporter

    Joined:
    Jan 1, 2006
    Messages:
    11,583
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ann Arbor, MI
    pushing a 20% on rottentomatoes
     
  10. doboi

    doboi New Member

    Joined:
    Jan 12, 2006
    Messages:
    32,478
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    fullsize of AV Baboymo? :x:
     
  11. Cdiesel

    Cdiesel OT Supporter

    Joined:
    May 19, 2004
    Messages:
    13,628
    Likes Received:
    1
    Location:
    NY
    theres a cam of it out
     
  12. gthesob

    gthesob the fun machine took a shit and died OT Supporter

    Joined:
    Feb 19, 2004
    Messages:
    11,964
    Likes Received:
    14
    Location:
    SoCal
    I forgot all about this movie.
     
  13. baboymo

    baboymo Have you been circumcised?

    Joined:
    Nov 15, 2000
    Messages:
    92,841
    Likes Received:
    743
    Location:
    Bay Area, CA
  14. Shinta

    Shinta New Member

    Joined:
    Jun 22, 2003
    Messages:
    1,031
    Likes Received:
    0
    Location:
    NCC-1701-E
    Going to watch this solely for Jeon Ji Hyun.
     
  15. Jaron95

    Jaron95 "Gattai" dattou?!

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    32,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, CA
    .
     
  16. PeppstaR

    PeppstaR New Member

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    3,454
    Likes Received:
    0
    Location:
    SFC
    damn... only theater around here is the AMC 1000 on Van Ness. I guess I can go there, I just don't really going downtown these days.
     
  17. yawgmoth

    yawgmoth nine > ten OT Supporter

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    3,328
    Likes Received:
    0
    Location:
    Iowa/Phyrexia
    :(
     
  18. PeppstaR

    PeppstaR New Member

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    3,454
    Likes Received:
    0
    Location:
    SFC
    shit... really? oh well. Guess I'll wait for a clean download.
     
  19. Jaron95

    Jaron95 "Gattai" dattou?!

    Joined:
    Nov 13, 2001
    Messages:
    32,182
    Likes Received:
    0
    Location:
    Anaheim, CA
    :rly:

    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
     
  20. gthesob

    gthesob the fun machine took a shit and died OT Supporter

    Joined:
    Feb 19, 2004
    Messages:
    11,964
    Likes Received:
    14
    Location:
    SoCal
    [​IMG]

    What the fuck did you just say?
     
  21. doboi

    doboi New Member

    Joined:
    Jan 12, 2006
    Messages:
    32,478
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    what the fuck did you say nigger :ugh:
     
  22. PeppstaR

    PeppstaR New Member

    Joined:
    Jan 10, 2007
    Messages:
    3,454
    Likes Received:
    0
    Location:
    SFC
    no gym for home?
     
  23. JP

    JP Active Member

    Joined:
    Sep 10, 2003
    Messages:
    51,613
    Likes Received:
    1
    Location:
    562
    i usually expect coherent posts from you, i am dissapoint.
     
  24. baboymo

    baboymo Have you been circumcised?

    Joined:
    Nov 15, 2000
    Messages:
    92,841
    Likes Received:
    743
    Location:
    Bay Area, CA
    To the people that dropped money on this...

    ...didn't you learn your lesson after Dragonball: Evolution?
     
  25. gthesob

    gthesob the fun machine took a shit and died OT Supporter

    Joined:
    Feb 19, 2004
    Messages:
    11,964
    Likes Received:
    14
    Location:
    SoCal
    Dude. Hot girl with geek appeal as main character. Someone will show up no matter how shitty it is. For example: the new Street Fighter movie.
     

Share This Page