blood in my urine :eek3:

Discussion in 'Vaginarium' started by ej25power, Jan 26, 2005.

  1. ej25power

    ej25power OT Supporter

    Joined:
    Jun 9, 2004
    Messages:
    566
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portland, OR
    I was really dehydrated earlier, so much it fuckin burned when i peed (ibherpes, I'm clean). So I started drinking tons of water, now the burning is gone, but theres drops of slight pink when i flex out the last drops. It's almost unnoticable. Should I be worried? Is it likely this had something do to with being so dehydrated?

    Thanks
    Geoff

    edit: it's getting worse :noes:
     
  2. Neuman

    Neuman New Member

    Joined:
    May 10, 2004
    Messages:
    3,541
    Likes Received:
    0
    Location:
    Honolulu, HI
    wtcrap
     
  3. Bush77

    Bush77 New Member

    Joined:
    Aug 23, 2004
    Messages:
    4,814
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto, Canada
    my brother used to pee blood a few years ago. It was alot though, his piss looked like iced tea lol. That was because there was a cut or something in his kidneys i believe dripping blood into his urine. He went to the doctor and got medication for it, you may wanna do the same.
     
  4. ej25power

    ej25power OT Supporter

    Joined:
    Jun 9, 2004
    Messages:
    566
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portland, OR
    That's probably a good idea, it keeps getting a little worse
     
  5. Myst

    Myst New Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    107
    Likes Received:
    0
    kidney infection
     
  6. ej25power

    ej25power OT Supporter

    Joined:
    Jun 9, 2004
    Messages:
    566
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portland, OR
    Yea. I just got back from teh most boring 3.5 hours of my life. Fuckin needles in my arms and shit.
     
  7. DrewBo

    DrewBo Active Member

    Joined:
    Jul 1, 2003
    Messages:
    6,663
    Likes Received:
    0
    Location:
    Michigan
    quite possibly a kidney stone blocking your ureter
     
  8. GSRwBOOST

    GSRwBOOST New Member

    Joined:
    Jan 4, 2005
    Messages:
    1,208
    Likes Received:
    0
    kidney stone thats not big enough to be painfull perhaps, like bochenek said.... I'd have that shit checked out because we are talking kidney problems possibly.
     
  9. cuz

    cuz Guest

    could be gonorrhea, go to the doctors either way, my friends bf had that kinda thing not to long ago, sounds similar.... side note, hes fine now
     
  10. ej25power

    ej25power OT Supporter

    Joined:
    Jun 9, 2004
    Messages:
    566
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portland, OR
    Yea it was just a kidney infection. I got some drugs and I'm fine now. It was just kinda unnerving to see blood come out of my dick.
     
  11. TNFlyBoy

    TNFlyBoy F =/= ma?? wtf??

    Joined:
    Jan 28, 2005
    Messages:
    858
    Likes Received:
    0
    Location:
    Murfreesboro, TN
    yes that's quite understandable, i think it'd bother me just a bit too.
     

Share This Page