*blink*

Discussion in 'OT Technology' started by purpledonkey, Mar 25, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. purpledonkey

    purpledonkey Guest

    Will send one room temperature can of red bull to whomever gets me working versions of:
    Macromedia Studio MX (most recent version)
    Adobe Creative Suite Premium CS
    Microsoft Office 2004
    Apple Keynote
    Apple OSX 10.3

    Other sources aren't helping (P2P), so I figured I'd ask for direct help from fellow Mac users.

    :wavey:
     
  2. inamorata

    inamorata New Member

    Joined:
    May 13, 2004
    Messages:
    23,762
    Likes Received:
    0
    Location:
    California
    could be :lockd:

    dunno tho





    PS: i can get you all of them pretty much. maybe we can arrange a money transaction? :dunno:

    PM me
     
  3. urban ape

    urban ape take that take that take that

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    9,220
    Likes Received:
    0
    Location:
    League City, Texas
    damn brotha, thats a tall order :eek3:

    id help, but all my progs are legit on cd's, and i dont know how to rip the install file off them.

    only one i dont have is macromedia studio mx, sorry :hsugh:
     
    Last edited: Mar 25, 2005
  4. fifty50

    fifty50 New Member

    Joined:
    Oct 11, 2002
    Messages:
    908
    Likes Received:
    0
    Location:
    Hoboken, NJ
  5. maczter

    maczter Life is trying things to see if they work.

    Joined:
    Sep 30, 2003
    Messages:
    3,622
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin, TX
    room temp can of red bull for ~$3000 worth of software.

    what a great DEAL!!!11 :ugh:
     
  6. tenplanescrashing

    tenplanescrashing Active Member

    Joined:
    Jan 9, 2005
    Messages:
    9,287
    Likes Received:
    0
    yeah, this isn't a good thread to make. PM if you need to. plus, I don't give out those kind of secrets! :noes:
     
  7. Rev. Johnny Vegas

    Rev. Johnny Vegas Rectal Ventriloquist

    Joined:
    Jun 13, 2001
    Messages:
    66,620
    Likes Received:
    139
    Location:
    250 miles north of home
    Gotta lock this. We can't do this stuff on OT.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page