Black Powder : Pre-Training Formula

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Tugga, Apr 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tugga

    Tugga OT Supporter

    Joined:
    Nov 1, 2003
    Messages:
    6,893
    Likes Received:
    0
    Location:
    Sydney, Australia
    Has anyone used this?

    its the most expensive stuff on the shelf. Going for about $105AUS
     
  2. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    I prefer white power
     
  3. energie

    energie I like to place an order.. the name? Situation the

    Joined:
    Jun 15, 2006
    Messages:
    5,753
    Likes Received:
    0
    Location:
    oilcity alberta

    if it ain't white it ain't right
     
  4. Thoth

    Thoth OT Supporter

    Joined:
    May 24, 2006
    Messages:
    29,707
    Likes Received:
    3
    a friend of mine took it. he said it was way stronger than no xplode and you only needed a single scoop, but hes a bit of a pussy, always got some new injury or something. its not that much more expensive, i already pay AU89 for my no xplode
     
  5. jmezz

    jmezz layin in bed stretchin my pumped quads for hours

    Joined:
    Nov 26, 2004
    Messages:
    11,134
    Likes Received:
    8
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
  6. RICK RO$$

    RICK RO$$ Active Member

    Joined:
    Aug 23, 2007
    Messages:
    15,870
    Likes Received:
    7
    Location:
    I don't bop I do the money dance
    Dbol is a pretty good pre-training formula
     
  7. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    and a solid breakfast as well
     
  8. HorseDick

    HorseDick Active Member

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Messages:
    4,586
    Likes Received:
    5
    Location:
    FL
    I just lay in my bathtub and cum on my chest to get ready for my training sessions
     
  9. BAC_311

    BAC_311 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    35,961
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut
    says the guy named "HorseDick"
     
  10. BAC_311

    BAC_311 New Member

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    35,961
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut
    i tried a sample of Dark Matter, shit was like drinking blue raspberry body wash. it was sooo thick. even in 20 oz. of water.

    i felt really fucking filled out afterward though. thinking of ordering a tub.
     
  11. romostud22

    romostud22 New Member

    Joined:
    Jan 4, 2008
    Messages:
    11,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Portland, OR
    lol fucking a. i just spit out my whey shake on my keyboard when i saw this lol. :bowdown::bowdown::bowdown: to you sir
     
  12. JeremyD

    JeremyD New Member

    Joined:
    Oct 3, 2004
    Messages:
    5,488
    Likes Received:
    1
    In on this
     
  13. HorseDick

    HorseDick Active Member

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Messages:
    4,586
    Likes Received:
    5
    Location:
    FL
    Hey man, its not expensive and it gets results....all over your chest/belly.
    =x
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page