bending and grip day VIDEO

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Eric Draven, Apr 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eric Draven

    Eric Draven New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
  2. MaineSucks

    MaineSucks OT Supporter

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    39,645
    Likes Received:
    8
    Location:
    954
    does it include benching 225 for 40?
     
  3. Eric Draven

    Eric Draven New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
    nope I failed at 33 reps...so I didnt waste my time to post for the embarrassment haha
     
  4. Bobert

    Bobert OT Supporter

    Joined:
    Jun 20, 2004
    Messages:
    26,585
    Likes Received:
    1
    Location:
    !Chicago/Boston
    :eek4: at a new kind of skull crushers
     
  5. K20Z3

    K20Z3 New Member

    Joined:
    Jan 5, 2006
    Messages:
    729
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern California
    nice vid
     
  6. Uglybob69

    Uglybob69 I miss beer.

    Joined:
    Sep 17, 2006
    Messages:
    9,032
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    Haha props to you for admitting it. Liked the vid, keep it up!
     
  7. Paintballny

    Paintballny New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY

    still impressive.. if you have the vid post it up!
     
  8. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,171
    Likes Received:
    12
    lol at entire thread about 225x40. Awsome bending and you look like you are a lot leaner; is that true or it's the tshirt?
     
  9. Eric Draven

    Eric Draven New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
    yeah I'm down to 195lbs...just aint got the appetite I used to have
    thanks for the comments guys
     
  10. forum95

    forum95 Come see bout us OT Supporter

    Joined:
    Aug 16, 2004
    Messages:
    33,860
    Likes Received:
    482
    Location:
    SQUATSDALE, AZ
    cool man, nice to see another grip enthusiast on this board. :coold:
     
  11. Eric Draven

    Eric Draven New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
    yeah Grouch hates me :)
     
  12. cavefish

    cavefish You ain't a crook son, you just a shook one

    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    12,898
    Likes Received:
    0
    Location:
    Tuscaloosa, AL
    Lookin jacked bro.
     
  13. igo4bmx

    igo4bmx WHAT WHAT WHAT THE FU OT Supporter

    Joined:
    Oct 9, 2002
    Messages:
    15,789
    Likes Received:
    0
    Location:
    Philly, PA
    what do you buy for the bending exercises?
     
  14. Eric Draven

    Eric Draven New Member

    Joined:
    Jun 11, 2004
    Messages:
    315
    Likes Received:
    0
    I started off with the bag of nails from Iron Mind.
    Now I'm up to the Advanced Benders bag from fatbastardbarbellco.com
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page