Being loud in the sack

Discussion in 'Vaginarium' started by Hoss, May 26, 2005.

  1. Hoss

    Hoss Nah, i had water yesterday

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    18,947
    Likes Received:
    0
    Location:
    M'boro, TN
    When me and my girl are having relations, i tend to be alittle quiet. I grunt everynow then, and say things like "damn that shit feels good"...but other than that im pretty quiet. She seemed to be the same way, until talking with her just a minute ago. She's apparently a loud one in the sack and i had no clue. She told me she was holding back from being loud, cuz she said i was being too quiet.

    i was like damn wtfbbq...i think a chick being loud in bed is freakin hot as shit. So i got alittle flustered when she told me that cuz i wanted to do it then and see and hear. :naughty:

    I told her tonight at work while on lunch we could go to my appartment and we could take care of that. She was like , "hell yea" :bowdown: I love her

    So guys and ladies, ya'll loud in the sack? If so what ya'll say and do?
     
  2. Shahrum

    Shahrum New Member

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    85
    Likes Received:
    0
    Location:
    Northern Virginia
    I personally LOVE it when my girlfriend gets loud. If anything, it brings me to orgasm faster hearing her pant! Me on the other hand, I'd say I'm pretty quiet. I don't make many noises and if anything I say stuff like "keep going" or "oh my god that feels good," but no where near as dramatic as her!
     
  3. Mikey

    Mikey This one, this form I hold now, so Wide eyed and h

    Joined:
    Oct 18, 2001
    Messages:
    23,118
    Likes Received:
    0
    Location:
    Baltimore
    my wife is LOUD and I love it :bigthumb: I'm kinda quiet, but my wife would rather me be louder. I have to work on that for her :)
     
  4. Cheerio

    Cheerio Guest

    I think women would typically be louder than guys. I don't know though...thats just from my experience. I've never been with a LOUD guy....but I hate the silent type :rolleyes:
     
  5. Hoss

    Hoss Nah, i had water yesterday

    Joined:
    Oct 6, 2003
    Messages:
    18,947
    Likes Received:
    0
    Location:
    M'boro, TN
    Same here

    Im not silent just not loud
     
  6. IreLynx

    IreLynx New Member

    Joined:
    Jan 7, 2005
    Messages:
    291
    Likes Received:
    0
    I prefer to be vocal, and back when my fiancee still lived with his parents I would be very loud. I was so loud the one evening that the neighbors called the cops because they thought the place was being robbed.

    I prefer my fiancee to be at least a little vocal, not loud, but any soft sounds of enjoyment from him are nice. It's a huge turn-on for me.
     
  7. RedVsBlue

    RedVsBlue Penguins > *

    Joined:
    Dec 28, 2004
    Messages:
    7,705
    Likes Received:
    0
    Location:
    Another reality apparently
    I'm quiet, but talk alot. Not nasty sexy things, but more along the lines of saying what I know turns her on, and letting me know what she does that turns me on. Her on the other hand...:rofl: ...we get our share of complaints :p
     
  8. Im very, very loud. I love it when my guy moans or says things like omg or holy shit your tight or your tight warm pussy is so nice or fucking pound you or ahhh oohh im gonna cum.. :drool: he used to be very quiet, but the more sex we have the louder and more open he gets, god damn i love him :bowdown:
     
  9. RoblesGT

    RoblesGT [Track Days: 19 ][Crashes: 1] [SuMo Days: 1 ][Cras OT Supporter

    Joined:
    Aug 10, 2001
    Messages:
    66,013
    Likes Received:
    56
    Location:
    Arizona
    the girl i'm with now is silent .. pisses me off too ...

    i've yet to get her completely alone in my room cause i have roomates and so does she ...

    when I do though, I'm going to rail the fuck out of her and she will be forced to make some damn noises ...

    i've only heard a few moans n shit from here and they are scarce ...

    moans = better sex
     
  10. Trickypants

    Trickypants OT Supporter

    Joined:
    Feb 14, 2003
    Messages:
    83,778
    Likes Received:
    11
    I'm pretty quiet....she's kind of vocal...
     
  11. tyybo

    tyybo Guest

    yeah i have to agree with everyone, when a women is vocal it is so fucking hott. My girlfriend just like locks up then kinda screams, its hott i think
     
  12. Kirk Hinrich

    Kirk Hinrich New Member

    Joined:
    Sep 20, 2004
    Messages:
    40,492
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brown Line
    I am dead silent
     
  13. Evil Unicorn

    Evil Unicorn Lurk but Don't Touch

    Joined:
    Feb 5, 2005
    Messages:
    442
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ft Lauderdale, Florida
    He moans and talks to me but Im the loud one.
     
  14. import power online

    import power online Twin Turbo Madness

    Joined:
    Jun 16, 2002
    Messages:
    1,104
    Likes Received:
    0
    Location:
    Worlds Fastest 3/S @ 142.20mph
    even if they are half faking the loudness-it's still a turn on for me.
     
  15. I cant stand to sit there and be completely quiet. Like I can but I dont really like to because if somthing feels good I want to let him know, I guess it's a problem with the rents around but when we get on our own, no holds bar baby!

    He's rather silent but when he just lets out a little bit of a moan it turns me right the hell on.
     
  16. Onrie_aka_tokin

    Onrie_aka_tokin New Member

    Joined:
    Jan 29, 2004
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Location:
    Houston, Tx
    my girlfriend told me the other day "I didn't know i could scream that loud"

    :cool:
     
  17. XsLiCk

    XsLiCk New Member

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    1,547
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wherever you wish
    :grunt: lol
     
  18. chica&buddies

    chica&buddies Active Member

    Joined:
    Apr 11, 2001
    Messages:
    13,610
    Likes Received:
    0
    Location:
    lovely orlando
    :rofl: i laughed at that, too...
     
  19. Reign

    Reign Banned

    Joined:
    Nov 17, 2003
    Messages:
    21,304
    Likes Received:
    0
    Location:
    Westminster, CO
    My GF is loud as hell and we haven't even had sex yet. Just fingering. We can't do it when anyone else is home.
     
  20. uf20wop

    uf20wop OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    34,455
    Likes Received:
    1
    Location:
    PBG, FL
    :rofl:
     
  21. Nismotic

    Nismotic Swat came into my house...disrespected my family..

    Joined:
    May 10, 2005
    Messages:
    404
    Likes Received:
    0
    My gf isn't too loud, but she's a hell of a dirty talker
     
  22. Miss Red

    Miss Red New Member

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    1,391
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ohio
    I love being loud in the sack, but I wish my man could be a little louder.
     
  23. woodchuck

    woodchuck Member

    Joined:
    Jan 14, 2004
    Messages:
    523
    Likes Received:
    0
    Location:
    Las Vegas, NV
    My college roommate brought a girl back to the dorm one night who was so loud people were wandering the hall trying to figure out which room the noise was coming from.

    Fourtunatly for him she kept saying things like "I'm Cumming!" and "OH, YES!" so there was no one wondering if she was hurt.
     
  24. dloseke

    dloseke Noobish Silver Member

    Joined:
    Jun 2, 2004
    Messages:
    1,149
    Likes Received:
    0
    Location:
    Omaha, Nebraska
    no shit...loud is teh win! gotta let the neighbors know that you're doin' alright! actually can use it to annoy the neighbors somtimes....that can be a little fun at times
     
  25. Scott7

    Scott7 New Member

    Joined:
    Dec 22, 2004
    Messages:
    140
    Likes Received:
    0
    ya loudness from a girl is defanitely hot...my girl isn't usually loud...her faces she makes are so hot though during sex...but when she goes she gets real loud
     

Share This Page