Beginner Lifter - Progress Pics*

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by NeilsDman, Dec 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NeilsDman

    NeilsDman New Member

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    The First Pic is of me was about 3 years ago before I even touched a dumbbell. I did alot of pushups!!! lol which got me no where, plus i ate like a bird. About 5'6, 110 lbs at the time. The next pic (striped shirt) was about 8 months ago. I put on a little more weight and started to work a little bit with some free weights at home and I just about bought every supplement i could find (5'8, 135).
    I didn't really start lifting " heavy " (probably light compared to yall) until about 6 months ago when I got this gym membership. I dunno, I'm still looking for advice and tips in areas I am lacking, but i feel like I'm made some progress. Current stats from the latest pics (5'9, 158)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
  2. BoypussY

    BoypussY game over.

    Joined:
    Jun 27, 2000
    Messages:
    51,953
    Likes Received:
    0
    Location:
    IN YOUR HEAD
    nice progress
     
  3. Lobo2me

    Lobo2me Would you hit?

    Joined:
    Oct 15, 2005
    Messages:
    43,347
    Likes Received:
    0
    Location:
    69ºNorway
    good progress.. how many inches are your arms?
     
  4. NeilsDman

    NeilsDman New Member

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Online predators!!! Gotta keep my face ( oh and the current ones were from my webcam :\ I didn't have anyone to take them for me

    I don't think i've measured my arms ever. I will once i add a couple more lbs
     
  5. scent of a wookie

    scent of a wookie OT Supporter

    Joined:
    Jun 5, 2004
    Messages:
    13,244
    Likes Received:
    0
    Location:
    Western, MD
    no one's going to bother tracking you down and eating your corpse
     
  6. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,171
    Likes Received:
    12
    just show your face who knows you might become the next Abercrombie model
     
  7. TZ

    TZ Banned

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    39,483
    Likes Received:
    1
    good job so far mah nigga azn :joshers:
     
  8. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
    Good progress... looks like women have noticed too (second photo). :eek5::rofl::rofl:
     
  9. BarbaraWaltersPegleg

    BarbaraWaltersPegleg Irish Guido

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Messages:
    17,967
    Likes Received:
    15
    Location:
    On the Water, Ma
    Dude thats gotta be a Mom bro
     
  10. evolude

    evolude OT Supporter

    Joined:
    Feb 10, 2004
    Messages:
    19,005
    Likes Received:
    6
  11. quamen

    quamen New Member

    Joined:
    Nov 14, 2003
    Messages:
    1,503
    Likes Received:
    0
    good job man
     
  12. Sexbomb

    Sexbomb New Member

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    1,842
    Likes Received:
    0
    Location:
    New Hampshire
    Looks like his mom to me...

    Pretty cool to see as I started putting together my diet and stuff for lifting. I am a skinny South Asian with a gut right now(hopefully can change that).


    Have the females noticed? :)
     
  13. NeilsDman

    NeilsDman New Member

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Yeah.... that was from a family portrait. So quit talking about my mom lol
     
  14. Paintballny

    Paintballny New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
    Good job.
     
  15. deznutz

    deznutz New Member

    Joined:
    Aug 10, 2003
    Messages:
    29,880
    Likes Received:
    0
    another asian broly ftw
     
  16. chizzle

    chizzle New Member

    Joined:
    May 23, 2003
    Messages:
    11,152
    Likes Received:
    0
    Location:
    NYC
    Should start an azn broly crew, holla!
     
  17. lawrencel715

    lawrencel715 New Member

    Joined:
    Jul 11, 2005
    Messages:
    1,445
    Likes Received:
    0
    holla biatches!
     
  18. Shane-O

    Shane-O New Member

    Joined:
    Feb 1, 2005
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Location:
    your mama's panties
    Yeah, he's on Mars... :rolleyes:
     
  19. TZ

    TZ Banned

    Joined:
    Sep 27, 2006
    Messages:
    39,483
    Likes Received:
    1
  20. kit99bar

    kit99bar USPA Class 2, weak, old man!

    Joined:
    Jul 18, 2001
    Messages:
    9,171
    Likes Received:
    12
    Azn crew here too. Timberwolf is our leader right? :bowdown:
     
  21. callmejim

    callmejim OT Supporter

    Joined:
    Dec 24, 2004
    Messages:
    3,417
    Likes Received:
    0
    Azn broly ftw bitches!
     
  22. Chaotic Reality

    Chaotic Reality New Member

    Joined:
    Jun 22, 2004
    Messages:
    29,052
    Likes Received:
    0
    Location:
    Phoenix, AZ
    there's obvious progress in your arms but if you're only 160ish at 5'9 i suspect you probably don't do much leg work, so there's my suggestion. work hard on your legs and you'll put on quite a bit of weight as your muscles get bigger. you can post a picture and prove me wrong if you'd like :eek3:
     
  23. Venthor

    Venthor OT Supporter

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    445
    Likes Received:
    0
    azn crew! good job on putting on mass. those kind of pics make me want to lift some weights tonight
     
  24. thisgsx

    thisgsx New Member

    Joined:
    Feb 22, 2005
    Messages:
    8,233
    Likes Received:
    0
    Damn! You also grew 3 inches of height! Im jealous.
     
  25. Layne Staley

    Layne Staley New Member

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Messages:
    13,989
    Likes Received:
    0
    Location:
    Raleigh, NC
    I dunno dude, you always say that. Makes me wonder if you have all of our faces on some sort of collage that you put on the floor to look at whilst performing your auto-fellatio. Kinda creepy.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page