A&P Bathing suit modeling v. what's protocol?

Discussion in 'Lifestyle' started by Tonster MBA, May 5, 2009.

  1. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    Explanation below.
    :hsugh::hsugh: wtf is that crap


    So my girlfriend received this message on MM and I wanted to get your guys feed back. I told her "no" already, and that she should stay away from it. is that typical or some B.S scam to get nudes?
     
    Last edited: May 5, 2009
  2. ace3

    ace3 mouthify my wang.

    Joined:
    May 4, 2001
    Messages:
    122,632
    Likes Received:
    22
    Location:
    Omaha NebrASSka Posts: 15
    what's your SO's email? I'm going to send her the same thing. :o


    hell no, don't do that.
     
  3. Gvidon

    Gvidon New Member

    Joined:
    Oct 22, 2006
    Messages:
    16,893
    Likes Received:
    0
    Location:
    Los Angeles, CA
    That sounds like totally legit. Do it.
     
  4. White Stormy

    White Stormy Take that, subspace!

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    85,489
    Likes Received:
    70
    Location:
    Sparkopolis
  5. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    link to her MM :x:
     
  6. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    So if you see the part where it says

    So i replied and got some,


    will host then post..


    so i have nudes of this girls


    [​IMG]


    :x:
     
    Last edited: May 5, 2009
  7. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    photog or SO
     
  8. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    both :x:
     
  9. siniquezu

    siniquezu New Member

    Joined:
    Aug 8, 2003
    Messages:
    8,669
    Likes Received:
    0
    you can always censor out the nudity if you really wanted to do it. Depends on how legit the photographer is.
     
  10. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    there is no reason they need that.
     
  11. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    in for making her send examples like this


    [​IMG]
     
  12. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
  13. MSIGuy

    MSIGuy om nom nom nom!

    Joined:
    May 30, 2005
    Messages:
    4,724
    Likes Received:
    0
    And why the fuck are they not posted yet?!? :squint:
     
  14. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA

    nigerianscammer.txt amirite??
     
  15. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    GF won't forward me the e-mail in which they were sent :wtc:. i will have to wait until she goes away from the computer.


    But trust me.... they are nice. :naughty:
     
  16. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    right, because puffies vs pancakes makes a difference in what top to put on :rofl:

    and he doesn't keep the nudes, but he can send some. this guy is my hero
     
  17. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    thousands for a swimsuit shoot against a colored backdrop :rofl:
    he hasn't spent 1000 total for his portfolio images
     
  18. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    :rofl:

    I am aware in how retardrf this sounds, but how should I reply?
     
  19. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    send goatse tubgirl and lemon party
     
  20. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
  21. jared_IRL

    jared_IRL OT Supporter

    Joined:
    Feb 12, 2006
    Messages:
    17,737
    Likes Received:
    55
    this is fucking awesome.

    I can't believe he gets girls to fall for this. God, girls are so dumb.

    :rofl: :bowdown: :rofl: :bowdown:
     
  22. Lol McRofles

    Lol McRofles Lollers OT Supporter

    Joined:
    Feb 25, 2005
    Messages:
    7,823
    Likes Received:
    34
    Location:
    Chicago
    I was thinking the same damn thing. How does he have examples if he doesn't keep them.
     
  23. Lol McRofles

    Lol McRofles Lollers OT Supporter

    Joined:
    Feb 25, 2005
    Messages:
    7,823
    Likes Received:
    34
    Location:
    Chicago
    I want to sign up for this site so bad, but need to get someone to model for me first so I can meet their stupid requirements.
     
  24. Tonster MBA

    Tonster MBA OT'r of the Year 2013 OT Supporter

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    11,422
    Likes Received:
    4
    Location:
    LA
    The GF send to find pics of other girls and send one at a time, then ask more more example pictures each time.
     
  25. mojito

    mojito New Member

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    62,877
    Likes Received:
    0
    :bowdown::naughty:
     

Share This Page