arright its been long enough im going back to the gym

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by Sgt. Ownage, Oct 17, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    basically since i dropped out of the show i havent lifted (and the only time i tried to i said fuck it cause it brought back shitty shitty shitty memories) ive just been:

    a)drinking tons of beer
    b)smoking tons of cigs
    c)eating no less than 7000 calories a day of total shit
    d)consuming 100g protein a day on a good day
    e) (not lifting)
    f)basically doing nothing physical
    g)getting fat as shit

    so normally id still have my 'fuck it' attitude but last night really fuckin pissed me off (well now it does at least)

    arright, im at this party last night and ive only had like 5 nattys when the brew runs out (i got there late)...so my main man josh is like 'lets go smoke some doj' and im like 'ARRIGHT'...so i proceed to smoke an insane amount of weed (which i rarely smoke) so now im very very very chilled and laughing at everything

    problem: some dude starts talking shit to one of my friends because hes drunk and im like 'whoaaa whoaa whoaaa mannnn your fat as crap'

    so now he starts talking mad shit to me but i cant get mad like i normally would be because all i imagine is donkey lips from salute your shorts. basically he just talks a ton of mad shit and i laugh and he gets more mad and talks more mad shit...then i stroll off to taco bell to eat a shitload of caramel apple empanadas

    well normally i woulda just flew off the handle and started fighting because noone ever talks shit to me and i really wanna beat some ass finally. then i 'sober' up about 2 hours later and my friends are like 'dude...why didnt you fight that guy you woulda slaughtered him?' FUCKIN A I DONT KNOW

    so now its time to get super crazy madd insaneo pharrell strong and big and finally get in a fight and rip some assholes open
     
  2. GilgaMesH

    GilgaMesH Active Member

    Joined:
    Sep 24, 2002
    Messages:
    28,696
    Likes Received:
    14
    Location:
    702
    where do you lift in c-bus?
     
  3. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    world's in dublin but my pass ran out so probably on a bowflex until i buy one or get my usual free one....but that means no back and legs =\
     
  4. GilgaMesH

    GilgaMesH Active Member

    Joined:
    Sep 24, 2002
    Messages:
    28,696
    Likes Received:
    14
    Location:
    702


    heh nice.



    damn dude that sucks that you let yourself go like that. You were looking damn solid in those last pics.
     
  5. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    it was necessary and i dont regret it at all
     
  6. ~stangzorized~

    ~stangzorized~ New Member

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    10,493
    Likes Received:
    1
    Location:
    Santa Rita, Guam.
    werd nigga
     
  7. Neo22

    Neo22 OT Supporter

    Joined:
    Dec 20, 2003
    Messages:
    8,563
    Likes Received:
    0
    Location:
    The land of confusion
    bobblehead
     
  8. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    :rofl:

    pics?
     
  9. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    good luck.

    sucks about all teh other bullshit :hs: i would have done the same probably


    we gunna tear shit up when you come here then drink mad natty
     
  10. Paintballny

    Paintballny New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
    I must have missed it but why did you decide to drop out of the show? I saw pics of you a while back and you were looking great man.
     
  11. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    actually jonno your constant ims about gay OT crap and talking all internet :gay: was always a good laugh and good for keeping somewhat sane (you my nigga)
     
  12. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    :coold:
     
  13. timberwolf

    timberwolf New Member

    Joined:
    Jan 30, 2004
    Messages:
    19,974
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    :werd:

    What happened?
     
  14. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    arright listen up you people who havent seen this the last 3 times ARRIGHT

    cliffs: waking up hungry as fuck feeling like shit...drag myself to the gym...lift feeling horrible...reward myself with a 45min hard cardio...go home and think about nothing besides food and the show date....go straight to work for 7 hours with a horrible attitude...go straight home and dont hang out because i honestly cant express a happy emotion and im too run down...wake up repeat...

    the catalyst was finding out my girlfriend was cheating on me for 3 months though...too much mental shit and depression of not seeing anyone and horrible feelings to stay in the show
     
  15. Paintballny

    Paintballny New Member

    Joined:
    Nov 19, 2003
    Messages:
    3,900
    Likes Received:
    0
    Location:
    NY
    That'll do it. Hope things work our for you man..
     
  16. ~stangzorized~

    ~stangzorized~ New Member

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    10,493
    Likes Received:
    1
    Location:
    Santa Rita, Guam.
    Sounds shitty as hell. Worst thing in my life right now is that I just dropped a class because I was doing so horrible in it, and now I'm only taking 10 hours and I was already way behind. I fucking hate school.
     
  17. Perkwunos

    Perkwunos Dog Bones OT Supporter

    Joined:
    Aug 24, 2004
    Messages:
    10,625
    Likes Received:
    0
    Location:
    Abu Dhabi, UAE
    Shut the fuck up you god damn stick!:ugh2:
     
  18. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    ....................
     
  19. T-R-T

    T-R-T New Member

    Joined:
    Dec 4, 2004
    Messages:
    5,427
    Likes Received:
    0
    :ugh:

    generic insults GO!
     
  20. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    arright ill go...you really fucking suck...because yeah, you fucking suck
     
  21. Placebo

    Placebo New Member

    Joined:
    Sep 8, 2005
    Messages:
    4,166
    Likes Received:
    0
    :bowrofl: That just made my day.
     
  22. GOGZILLA

    GOGZILLA Double-Uranium Member

    Joined:
    Jan 16, 2003
    Messages:
    10,760
    Likes Received:
    3
    Location:
    Plantation, FL
    you do back and legs?? :eek4:


    so whats up with the gf cheating thing? Who was the dude and why didn't you start raping her until she loved you again?
     
  23. Sgt. Ownage

    Sgt. Ownage you gon' be just fiiiine

    Joined:
    May 5, 2004
    Messages:
    6,973
    Likes Received:
    0
    Location:
    Brohio
    yeah remember my GHR?

    basically it was a somewhat long distance relationship and she was dating some dude in her city...im not sure if he knew about me or whatever because i would think hed have a problem with me banging out his girl but im sure he had to know for various reasons i wont bore you with...i was planning on beating his ass at a show because they would go to the same shows i do...but i thought about it and a)it would show i was affected by it b)i would splatter that kids brains in a fight and i cant just pick on someone and beat them up...its not me c)living well is the best revenge...you dont act petty and it shows you just moved on and dont give a fuck so i just show up to the shows with a hot girl
     
  24. GilgaMesH

    GilgaMesH Active Member

    Joined:
    Sep 24, 2002
    Messages:
    28,696
    Likes Received:
    14
    Location:
    702
    bitches ain't shit but hoes and tricks
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page