Anyone take Animal Paks?

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by 350GT, May 10, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 350GT

    350GT New Member

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    190
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dallas, TX
    Wondering if anyone that has taken it has noticed anything different from a traditional multivitamin...the stuff is pricey.
     
  2. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    no shit it's pricey. it turns you into an animal, wtf did you expect?
     
  3. Rummy

    Rummy "bored and extremely dangerous"

    Joined:
    Aug 19, 2000
    Messages:
    3,941
    Likes Received:
    0
    Location:
    if I was up your ass you'd know where I was
    what kind of animal? I'd hate to take that shit and turn into a flamingo or something
     
  4. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    depends.. if you get lucky it could be a rhino. or you could become a kitten. it's a risk i'm willing to take.
     
  5. SteveO

    SteveO Guest

    something tells me this post ain't gonna last
     
  6. dirtysouthboy

    dirtysouthboy New Member

    Joined:
    Oct 17, 2004
    Messages:
    4,582
    Likes Received:
    0
    Location:
    Austin
    I knew this dumb ass that was doing a test/dbol cycle and he said that his friend that was taking animal stack was having the same gains as him. haha
     
  7. XsLiCk

    XsLiCk New Member

    Joined:
    Jun 3, 2004
    Messages:
    1,547
    Likes Received:
    0
    Location:
    Wherever you wish
    :rofl: jonno
     
  8. Up All Night

    Up All Night I might sleep all day

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Messages:
    2,104
    Likes Received:
    0
    Noticed anything? Of course! it turns you into a fucking animal. Most of OT F&N uses it, just read one of these testimonials

     
  9. Fabian

    Fabian Active Member

    Joined:
    Mar 26, 2005
    Messages:
    26,591
    Likes Received:
    12
    Location:
    Albuquerque, NM
    IN for AP stories... :mamoru:
     
  10. 350GT

    350GT New Member

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    190
    Likes Received:
    0
    Location:
    Dallas, TX
    Jeez I knew it was going to go off in this direction...
     
  11. Neo22

    Neo22 OT Supporter

    Joined:
    Dec 20, 2003
    Messages:
    8,562
    Likes Received:
    0
    Location:
    The land of confusion
    Sounds like something that bateman would write.
     
  12. :rofl:
     
  13. yeah no shit that had me rollin
     
  14. mtnbike4522

    mtnbike4522 CelicaTech.com

    Joined:
    Jul 22, 2004
    Messages:
    2,223
    Likes Received:
    0
    Location:
    Idaho
    In for seeing somebody turn into a kitten
     
  15. solo

    solo up and down

    Joined:
    Apr 21, 2001
    Messages:
    1,788
    Likes Received:
    0
    Location:
    tempedale az
    I am good combo of multi's. Just amke sure you got some carbs in your stomach before taking them. Last week i puked all over tha place.
     
  16. Sammo

    Sammo New Member

    Joined:
    Jan 5, 2005
    Messages:
    43,376
    Likes Received:
    0
    Location:
    Southern Canada
    where are these AP stories from?
     
  17. edmang

    edmang New Member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    248
    Likes Received:
    0
  18. D-GUy

    D-GUy Guest

    :rofl:@jonno
     
  19. tryfuhl

    tryfuhl New Member

    Joined:
    Oct 4, 2003
    Messages:
    75,450
    Likes Received:
    0
    Location:
    MD/DC Metro
    my story woulda been awesome had the fuck not deleted his thread that I was parodying :mad:
     
  20. Fabian

    Fabian Active Member

    Joined:
    Mar 26, 2005
    Messages:
    26,591
    Likes Received:
    12
    Location:
    Albuquerque, NM
    You should smash the faggot who deleted it between your bicep and forearm. Animal Pak, motherfucker!
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page