Anyone have a 65w iBook battery charger they're not using?

Discussion in 'OT Technology' started by Madness, Aug 12, 2006.

  1. Madness

    Madness Do not let Dr. Mario touch your genitals. He is no

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    37,904
    Likes Received:
    0
    Location:
    Charlotte, NC
    iBook fell 20" off a footstool and landed on the charger, bending/warping the cheap tinfoil that surrounds the charge pin. Apple wants $80 for a new one :ugh:.. anybody looking to get rid of one fairly cheap :hs:? don't care if it's used or beat up, just as long as it works.. I'm down to 31% charge :noes:
     
  2. omgwtfbbqryan

    omgwtfbbqryan OT Supporter

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    14,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    lol at 31%... ive been looking for a cheap used one too
     
  3. Peyomp

    Peyomp New Member

    Joined:
    Jan 11, 2002
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    I got one. I'll sell it cheap. I have an iBook G4 I don't use anymore, and I had two cables for it. How much ya wanna pay?
     
  4. Peyomp

    Peyomp New Member

    Joined:
    Jan 11, 2002
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    800mhz, 640 megs RAM. I can't sell it, I promised it to someone else. It needs an OS X reinstall.
     
  5. Madness

    Madness Do not let Dr. Mario touch your genitals. He is no

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    37,904
    Likes Received:
    0
    Location:
    Charlotte, NC
  6. Peyomp

    Peyomp New Member

    Joined:
    Jan 11, 2002
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Best I can do right now is: No thanks.
     
  7. Madness

    Madness Do not let Dr. Mario touch your genitals. He is no

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    37,904
    Likes Received:
    0
    Location:
    Charlotte, NC
    ok :hsugh:
     
  8. Peyomp

    Peyomp New Member

    Joined:
    Jan 11, 2002
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Shipping will cost me $5 and some of my time. I'm gonna sell an $80 plug for $15 and give up my valuable time? I'll sell it for $45 shipped. Half price ($40), + shipping ($5).
     
  9. smallsharpteeth

    smallsharpteeth Lombardi Trophy #7, coming soon. OT Supporter

    Joined:
    May 24, 2006
    Messages:
    1,465
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cincinnati, OH
    The same shit happened to me except I fell asleep with it on my lap and it fell on the floor on the charger. My charger still worked for a while actually, so if the plug is not detatched from the cord I would take a pair of pliers and bend it back into shape so it can fit in the plug again. Mine worked until the cord broke a few months later and I ended up shelling out for the new one at the apple store. 70 bucks with student discount...but at least I have a year warranty on it.
     
  10. Madness

    Madness Do not let Dr. Mario touch your genitals. He is no

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    37,904
    Likes Received:
    0
    Location:
    Charlotte, NC
    you think I'd buy something from you after the douchebaggery you just posted :rofl:. I already got one for $30 yesterday, get the fuck outta here and keep that shit.
     
  11. Peyomp

    Peyomp New Member

    Joined:
    Jan 11, 2002
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    You are a genital wart.
     
  12. omgwtfbbqryan

    omgwtfbbqryan OT Supporter

    Joined:
    Aug 22, 2003
    Messages:
    14,590
    Likes Received:
    0
    Location:
    CA
    this thread entertains me
     
  13. fishyhell

    fishyhell muscle68>catholic school children

    Joined:
    Aug 10, 2005
    Messages:
    918
    Likes Received:
    0
    Location:
    San Luis Obispo, CA
    i just got one from the apple store for free. Yay for Applecare!

    2+ years and still getting the benefits.
     

Share This Page