AIM convo with a friend of mine. :uh: (possibly inspiring)

Discussion in 'Fitness & Nutrition' started by xpinchx, May 21, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xpinchx

    xpinchx hes got a nice cock, on the thin side but its stil

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    46,800
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Lansing, MI
    Anonymous: hey you wanted to talk to me yesturday?
    gibson0879: i was gonna ask for jenny's e-mail but i found it
    Anonymous: ohhhh
    gibson0879: ;-)
    gibson0879: what's been up man
    Anonymous: nothin much here
    Anonymous: how about you?
    gibson0879: not much
    gibson0879: just got done running
    gibson0879: about to shower before work
    Anonymous: oh
    gibson0879: mary said you were dieting and exercising now?
    Anonymous: yes
    gibson0879: awesome man
    Anonymous: it's wierd, i started and then you guys did too
    gibson0879: yea
    gibson0879: we probably started around teh same time
    Anonymous: yeah
    Anonymous: kinda cool
    gibson0879: i started on april 1st
    gibson0879: it's hard because i like to snack so much but i've made a lot of progress so far
    Anonymous: oh really! wow! I started like two weeks ago! lol
    gibson0879: lol
    Anonymous: have you lost a lot of weight?
    gibson0879: i've lost ~13-14 lbs so far
    Anonymous: wow
    Anonymous: it sucks here cause I don't have a scale
    gibson0879: i'm still recovering from last weekend
    Anonymous: yeah
    gibson0879: when em and mary went camping we ate so much shit
    Anonymous: yeah, i heard...lol, I'm gonna pause the dieting for this weekend
    gibson0879: lol why
    Anonymous: enjoy that some what bad stuff one more time
    gibson0879: lol
    gibson0879: i'm starting to enjoy the shit i'm eating
    Anonymous: i just kinda decided to start dieting out of the blue but never really said good bye to the good stuff
    gibson0879: lol
    Anonymous: what are you eating?
    gibson0879: lots and lots of chicken breast
    gibson0879: veggies, fruit
    Anonymous: yeah
    Anonymous: me too
    gibson0879: george foreman owns
    Anonymous: yup! lol
    gibson0879: i just figured out how to use my dad's grill tho
    Anonymous: we'll im gonna be going strict...
    gibson0879: so i cook like 6-7 up at the same time and eat them all in a couple days
    Anonymous: thats good
    Anonymous: no fat.... no carbs!
    gibson0879: meh
    gibson0879: honestly the best thing to do is just eat clean
    Anonymous: it sucks, i looked at what i love to eat and all of it is high in carbs! so i thoiught maybe the carb thing is what i need to do
    gibson0879: naw
    gibson0879: you can start out low-carb, but you'll want some carbs in your diet
    gibson0879: when you do no-carb you'll be tired all the time
    gibson0879: and it's harder to exercise
    Anonymous: i really don't excercise though
    gibson0879: just eat non-processed foods high in protein
    Anonymous: sit-ups and push-ups
    gibson0879: hmm
    Anonymous: and then roller blading
    gibson0879: roller blading is good
    Anonymous: i know what im doing!
    Anonymous: lol
    Anonymous: no fat!
    Anonymous: no carbs!
    Anonymous: it works
    gibson0879: do you ever post on forums or message boards?
    Anonymous: no
    gibson0879: i could give you a link to a fitness forum, lots of good info and people there
    Anonymous: sure i guess
    Anonymous: i don't know if i'll use it... i normally just do things on my own!
    gibson0879: that's fine
    Anonymous: i've already done a little studing too
    Anonymous: i've got a really good diet plan that im gonna hop back into son
     
  2. xpinchx

    xpinchx hes got a nice cock, on the thin side but its stil

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    46,800
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Lansing, MI
    Part of what's so inspiring about this is that I know that:

    a.) He isn't commited enough to get any results
    b.) I'll be getting more evident results faster
    c.) He has no fucking clue how misinformed he is and I realize how truely blessed I am to know everythign I know.

    :mamoru: Out!

    Oh, and...

    d.) I've probably burned more calories making sweet love to the girl he had a crush on all through highschool than he has roller blading.
     
  3. jonno

    jonno New Member

    Joined:
    Jun 3, 2003
    Messages:
    63,823
    Likes Received:
    2
    Location:
    fort sam
    dont bring him here
     
  4. xpinchx

    xpinchx hes got a nice cock, on the thin side but its stil

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    46,800
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Lansing, MI
    I'm not. :mamoru: I'll try to guide him away from the Dark Side the best I can without F&N's help, but he's acting like he doesn't want any. :hs: Whatever, all that matters is I'm still making progress.

    Oh yeah, how great of a friend am I? :mamoru:
     
  5. kronik85

    kronik85 New Member

    Joined:
    Feb 8, 2005
    Messages:
    34,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    Deutschland
    in six months, show us some before and after pics of the two of you. we'll see what his rollerblading routine has done him.
     
  6. xpinchx

    xpinchx hes got a nice cock, on the thin side but its stil

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    46,800
    Likes Received:
    0
    Location:
    East Lansing, MI
    Probably not as much as lifting 3x a week and cardio 4-5x a week along with a balanced diet. :dunno: Just a hunch.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page